Call of Duty 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maffio

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2008
Berichten
26
Ik weet niet of ik deze vraag mag plaatsen, maar ik heb Call of Duty 4 gedownload, en ik weet niet hoe ik hem moet openen :confused:. Kheb gedownload met Azureus en ik krijg een map (6,27 Gb) waar een MSInfo-document instaat, een muziekbestand en nog 68 bestandjes die bij elkaar horen. Als ik op MSInfo-document klik, doet ie niks, dus hoe start dat ding?

Groet, Maffio
 
Moet je uitpakken met WinRAR:)
 
En als ik alles heb uitgepakt, wat nog wel een tijdje gaat duren, denk je dan dat het lukt? Anders verpruts ik mijn tijd nu :p.
 
Yep, zal goed werken. Je moet met WinRAR de eerste gaan uitpakken, en dan pakt hij automatisch de rest uit en plakt hij het bestand weer aan elkaar:)
 
Dan moet je hem nog waarschijnlijk mounten met Daemontools bijv want ik neem aan dat je vaker download:)
 
Als ik op MSInfo-document klik, doet ie niks, dus hoe start dat ding?

Door dit te openen met kladblok ( rechtemuis -> opene met.. )

Vertel maar wat je krijgt, zodra je winrar hebt gebruikt !
 
Tot nu toe gaat het goed. Ik heb de hele bende uitgepakt en heb setup.exe geopend. Maar nu heb ik een ander probleempje :D. Ik moet de key-code hebben, en die zal denk ik wel ergens in een bestandje staan?

Groet, Maffio.
 
Kijk eens of er een NFO bestand bij zit. Deze kun je met kladbok openen.
 
Zo snel ik het ff bekijk volgens mij niet. Maar het lijkt me wel dat het ergens staat anders uploaden ze CoD4 voor niks :confused:.
 
Keys staan voor vrijwel elk spel op internet, ik mag je er alleen geen een geven, omdat dit tegen de regels is.:) Wees een beetje creatief op Google zou ik zeggen... Je kan ook nog eens gaan zoeken op de site waar je hem hebt gedownload naar andere CoD4 downloads, als je gaat download staat er altijd eerst een uitleg en infotekst, misschien staat er bij een andere wel een key die je kan proberen.
 
Oke bedankt, ik zal het proberen. Ik heb trouwens ook nog een key-code van CoD2. Zou die met enig geluk kunnen draaien?
 
Nee ik weet bijna zeker van niet:)
 
Oke. Ik heb wel ene keycode gevonden voor CoD4, dus als ik weer thuis ben (ben nu op school :D) zal ik hem proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan