Call of duty 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastaglazy

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2009
Hallo ik heb zonet Call of duty 4 Modern Warfare voor de Xbox 360 gekocht maar waneer ik online ga geeft hij eerst een error en hij geeft daarna aan dat er 0 spelers online zijn maar ik kan wel gewoon joinen enzo kan iemand mij hier mee helpen?

Waar moeten we je dan precies mee helpen?

Met de foutmelding die je niet opgeeft of met het feit dat er weinig tot geen mensen online zijn?

Poorten wel open in je router?

De error is er niet meer, maar er blijft staan dat er 0 mensen online zijn, ik kan wel gewoon online een server joinen en spelen zonder problemen, en moet je je router poorten openen voor call of duty 4 op de 360? :P maar dan had ik ook niet kunnen spelen of wel?

Nee dat is niet mogelijk omdat ik al de hele tijd online speel :) en waneer ik een server join zijn ze allemaal stampvol er is verder niks ik kan gewoon online en alles maar de status zegt dat er niemand online is, en het zou leuk zijn om te weten hoeveel er spelen atm :D

Oh, dus de vraag is eigenlijk:" Waarom staat er 0 spelers online, maar als ik dan join is de server gewoon vol met spelers".

Want dat is namelijk niet te halen uit je heerste twee posts.

Oh sorry voor dat dan xD maar ja dat is het probleem :) kan je me er mee helpen :3? :thumb:

Ben bang van niet, heb even gezocht, maar kom niets tegen voor zover dat nu gelukt is.

Ik heb even een screenshot gemaakt mischien helpt dit :D
snapshot20100218.jpg

Als ik bijvoorbeeld op Team Deathmatch of Free-for-all klik dan joint ie gewoon een server een speel ik met andere spelers :P

Werkelijk geen idee, heb zelf geen xbox.

Rustig even afwachten of iemand anders dit weet.

Ja, gelukkig kan je spelen!
Ik heb het onlangs uitgespeeld, nu speel ik ook af en toe on line, maar ik het dat probleem niet hoor!

Hopelijk vind je vlug de oplossing!

Begrijpen = Kennis
http://www.i-blog.be

Ik heb zonet het spel uitgespeeld en nu staat er wel hoeveel mensen er online zijn :D oftwel het is weer goed xD bedankt allemaal :D

Groetje's, MastaGlazy :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan