call of duty 5 eind dit jaar uit?!?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin10

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
ik zie op verschillende sites dat eind dit jaar call of duty 5 al uitkomt is dat waar?
zoja word het dan ook weer zoon spel waar je een super goeie pc voor nodig bent zoals crysis:confused:

mvg,
kevin10:)

ps. eind dit jaar zeggen ze dat call of duty 6 ook uitkomt en die is dan van Infinity Ward en call of duty 5 van een ander merk of andere makers

Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat hij op een zware engine zal draaien als de Cryengine.

Althans dat hoop ik en denk ik:)

ik zie op verschillende sites dat eind dit jaar call of duty 5 al uitkomt is dat waar?
zoja word het dan ook weer zoon spel waar je een super goeie pc voor nodig bent zoals crysis:confused:

mvg,
kevin10:)

ps. eind dit jaar zeggen ze dat call of duty 6 ook uitkomt en die is dan van Infinity Ward en call of duty 5 van een ander merk of andere makers

Daarvan zijn beide datums nog niet zeker, niet vrijgegeven door de maker iig. En ja de Call of Duty 6 wordt van Infinity Wards en speelt zich af in het heden/nu, En call of duty 5 gaat zich weer afspelen in WO2, ook zijn er natuurlijk nog geen system requirements uitgegeven.:thumb:

nee maar als je naar call of duty 2 kijkt en dan call of duty 4 dan is dat een flinke presatie verbetering en dan zou call of duty 5 en 6 dezelfde systeem eisen hebben als crysis of niet is minder of beter

denk ik hoor

en ik denk dat cod 5 ook niet op de pc uitkomt omdat het dezelfde maker heeft als cod 3 en die kwam ook niet voor de pc uit

Denk dat die pas midden 2009 uitkomt :) (Gewoon een gokje !)

ik denk eind van dit jaar(ook een gokje),omdat ze alle een tijdje bezig zijn met die game
en cod 6 door Infinity Wards eind volgend jaar uitkomt

COD5 Wordt door een andere maker gemaakt
zodat COD4 nog lang ondersteund kan blijven Met patch enzzzz
ik zal dat artikel eens opzoeken !

Het maakt mij niet uit door wie het wordt gemaakt maar zolang het net zo goed of zelfs beter dan COD4 is :D:D

Ik heb nog nooit zoiets leuk gespeeld heel misschien mario bros:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan