Call of duty black ops 2 beta

Status
Niet open voor verdere reacties.

dizzyboy97

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Hallo,

Ik heb een call of duty beta key (legaal van de website zelf). Ok nu heb ik de volledige key. Maar hoe moet ik call of duty nu downloaden ?
Maar het probleem is. Ik kan hem niet downloaden omdat je altijd eerst moet betalen voor de download van het spel start. Bv: bij steam.

Waar kan ik die wel downloaden ? Anders ben ik niks met een beta key :(

Dus bij de key staan geen instructies hoe je aan de software komt? Lijkt me sterk.

Als ik even google kom ik op allemaal vreemde webpagina's die keys beloven als je maar veel likes op facebook zet enzovoort. Heb je daar toevallig een key vandaan?

Ja dat klopt. Maar heb die likes nooit gegeven. Allen volgende geklikt en amper de survey gedaan. Het kwam de orginele call of duty website. Neen ik heb alleen .txt file ontvangen met het het begin van de code. de rest van de code kreeg ik te zijn voor dat ik de survey begon.

Tuurlijk. Als ik een groot merk was zou ik m'n beta keys ook via allerlei obscure websites laten verdelen :confused:

Lijkt me allemaal nep. alhoewel het doel van die nep keys mij nog niet helemaal duidelijk is.

Dit zoort spul is meestal troep als je geen setup krijg maar wel een key wat heb je er dan aan ?

Idd je kan gelijk hebben. Maar waarom zou call of duty u willen foppen ? Dat is een valse actie zal ik maar zeggen. En dit kost hun toch klanten. Zou dit met een setup van een niet-beta call of duty BO 2 ook gaan? zodat ik enkel de betakey moet invullen.

ik heb wel die site gevonden. Er stond "PLAY BETA" : http://callofduty-beta.com/blackops2/play ....maar ergens loopt er een error . ik kies men land "belgium". Platform "PC" en klik daarna op "proceed. Dan krijg ik dit "404 Not Found". Dit moet volgens mij een survey voorstellen dat niet wilt openen.

Laatst bewerkt:
Hoe duidelijk moet een geval van misleiding nog zijn, voordat je het gaat zien. De bedoeling is dat je allerlei surveys invult, etc, etc, etc, etc, etc............ Daarna komt er geen beta key. Nu niet, nooit niet.

Je schijnt ook niet door te hebben dat de site helemaal niet van COD is. Dus ik wordt niet door COD gefopt, maar door een of andere internetboef.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan