Call of Duty: Black ops lag spikes (60fps, 50fps) how to solve?

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer4all2

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2009
FIXED

Solution lags call of duty black ops (englisch)

1. open Black Ops: Multiplayer
2. open console using '~' (under the escape button)
3. copy the following: (the whole italic part) PASTE IT IN THE CONSOLE AND THEN PUSH ENTER

com_maxfps ""; cl_maxpackets "100"; cg_drawfps "0"; snaps "30"; drawlagometer "0"; r_motionblur_enable "0"; r_blur_allowed "0"; ragdoll_enable "0"; r_multiGpu "0"; r_multithreaded_device "1"; rate 25000; r_distortion "0"; r_dof_enable "0"; r_fastSkin "1"; r_glow_allowed "0"; cg_brass "0"
4. join a server and happy playing. Most of the lag should be fixed right now! (SOME SETTINGS ARE OPTIONAL, BUT DONT CHANGE ANYTHING IF YOU DONT KNOW WHAT IT DOES

Oplossing lags call of duty black ops (nederlands)

2. open console met '~' (onder de escape knop)
3. copieer het volgende: (het hele schuine gedeelte) PLAK DAT IN DE CONSOLE EN DRUK OP ENTER

com_maxfps ""; cl_maxpackets "100"; cg_drawfps "0"; snaps "30"; drawlagometer "0"; r_motionblur_enable "0"; r_blur_allowed "0"; ragdoll_enable "0"; r_multiGpu "0"; r_multithreaded_device "1"; rate 25000; r_distortion "0"; r_dof_enable "0"; r_fastSkin "1"; r_glow_allowed "0"; cg_brass "0"
4. ga in een server en ga lekker spelen. Sommige dingen zijn voor eigen keuzen, maar als je niet weet wat je de dingen doen moet je niks veranderen!

Hoi,

Ik heb gister een exemplaar van call of duty black ops gekocht en heb een probleem met de multiplayer. Ik krijg steeds lag spikes tijdens het spelen. Mijn fps wil als eerste niet eens hoger dan 63fps (60) en krijgt drops naar zo'n 48 / 53fps tijdens het spelen.

Ik heb een Quad core 3.2 Ghz en ATI Radeon 5850 met een black caviar hardschijf. Het lijkt mij dat deze het spel makkelijk moet kunnen afspelen zonder enige problemen. Het verlagen van de kwaliteid van het spel helpt dan ook niet.

Het is voor mij mogelijk om MW2, CoD4, Bad Company en Medal of Honor (2010) allemaal op hoogste kwaliteid te spelen, maar deze niet. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is ??

Alvast bedankt! :)

Groetjes,
Rowan

Laatst bewerkt:
misschien ligt t nog aan de game zelf, en moet je wachten op een patch.
want met 63fps moet je prima kunnen spelen, dat is zelfs meer dan genoeg. meestal beginnen lag probelem rond de 20 en lager. en je systheem is ook meer dan genoeg, dus zal t misschien aan de game of server liggen ofzo.
misschien moet je eens rondkijken op forums van deze game om te zien of er meer mensen zijn die dit hebben.
zal me niets verbazen want tegenwoordig releasen ze maar raak en patchen ze daarna de zaak tot een werkend spel.

leon

Solution oplossing lag fix call of duty black ops multiplayer

Bedankt,

Het werkt nu allemaal een stuk beter, ik heb samen met de instellingen van deze en andere sites het redelijk voor elkaar gekregen. Ik lag nu niet heel veel meer af en toe nog. Het spel loopt dus nog niet helemaal optimaal, maar ik denk dat het gewoon wachten is op bug fixes van Teryarch.

Bedankt voor jullie reacties, Ik heb er veel aan gehad!

Groetjes!

Solution lags call of duty black ops (englisch)

2. open console using '~' (under the escape button)
3. copy the following: (the whole italic part) PASTE IT IN THE CONSOLE AND THEN PUSH ENTER

4. join a server and happy playing. Most of the lag should be fixed right now! (SOME SETTINGS ARE OPTIONAL, BUT DONT CHANGE ANYTHING IF YOU DONT KNOW WHAT IT DOES

Oplossing lags call of duty black ops (nederlands)

2. open console met '~' (onder de escape knop)
3. copieer het volgende: (het hele schuine gedeelte) PLAK DAT IN DE CONSOLE EN DRUK OP ENTER

4. ga in een server en ga lekker spelen. Sommige dingen zijn voor eigen keuzen, maar als je niet weet wat je de dingen doen moet je niks veranderen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan