Call of duty black ops licensie code werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Falkon

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2010
Berichten
28
hallo,

Ik heb zojuist via marktplaats het spel Call of duty black ops 2 gekocht. Het betreft hier het originele spel inclusief licensiecode. Helaas werk het spel niet omdat de licesiecode al geregistreerd staat onder een andere naam.
De vorige eigenaar van dit spel weet zijn inloggegevens niet meer en kan mij dus niet verder helpen.

Zodra de game zegt dat de code al in gebruik is krijg ik de optie om de code te resetten. Zodra ik daarop klik staat er dat er een email naar de eigenaar is gestuurd. Echter zegt de eigenaar ook dit emailadres niet meer te hebben. Ik kan dus niks beginnen.

Ik heb dus een origineel spel incl. licensiecode, maar kan hem niet gebruiken.

iemand een idee hoe ik het spel nu wel kan spelen.
Ik heb de moed al opgegeven, maar misschien heeft iemand een idee


Falkon
 
Ik vrees dat je een miskoop hebt gedaan. Daarom koop ik zelf nooit games via marktplaats of een soort
gelijke optie. Punt is nml dat die vorige eigenaar gewoon een torrent van de game heeft kunnen downloaden
en deze dan als origineel gebruikt met die code die bij jouw game hoort.
Je zou Activision kunnen mailen met dit probleem, maar ik vrees dat zij je ook niet een nieuwe code zullen geven.
Vind het een beetje een erg vreemd verhaal dat die vorige eigenaar zijn inlog gegevens niet meer kend, en tevens
ook niet meer het email adres. Alles zeht mij dat dit gewoon oplichting is en hij nu gratis (met jouw geld dus) een
geregistreerde versie heeft van deze game.

Nooit tweede hands games kopen waarbij een reg code zit, want dan kun je altijd dit soort problemen verwachten.
sorry dat je dit nu moet leren door zoveel leergeld te betalen.

succes
Leon
 
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt Leon. Ik zou natuurlijk zelf ook een crack kunnen zoeken om het op deze manier op te lossen. Kan dan alleen niet online spelen, maar dat is dan niet anders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan