call of duty black ops loopt vast bij starten

• Onderwerp starter Onderwerp starter rabia
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rabia

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 dec 2008
ik heb call of duty black ops gedowload en geinstalleerd als ik op start klikt krijg ik een zwarte scherm en dat blijft vast zitten kan iemand mij helpen over het probleem op te lossen

@jasper199739
Snap jouw reactie niet,

@rabia (arabia :D)
Wat zijn je specs? Heb je al gekeken op CanIRunIt? Kijk daar of jouw PC Black Ops wel aankan

Je hebt hem gedownload?
Grote kans dat het spel corrupt is en daarom niet werkt.

Ja, dat kan ook!!! Ik zie namelijk nu pas in je bericht dat ie is gedownload. Dit wil ook zeggen dat als hij werkt, dat je dan geen multiplayer hebt.

Of te wel, een nieuwe download of toch maar naar de winkel lopen. De gedownloaden versie zal inderdaad niet online te spelen zijn. En let op, als je een kick krijgt op je ip adres kun je het dus helemaal niet online spelen. Ook niet als je eventueel bedenkt het spel te kopen. Dan is een harde reset op je modem je enige kans op een ander ip adres met een beetje geluk.

grtjs jjw

ey je moet windows 7 eer op zetten ik draaide eerst xp en toen deed hij het niet en toen heb ik windows 7 geinstalleerd en toen deed hij het.
Ik denk dat het komt door betre grafice ondersteuning

Groeten Stijn

ik snap hetg niet ik heb ook black ops en ik kan het vlot starten

:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::shocked:

@Jorne001, wat bedoel je precies met je bericht? De 1 heeft wel problemen en de ander niet.

grtjs jjw

ik had er ook problemen mee maar omdat ik toch windows7 er op ging zetten heb ik toen cod bo geinstalleerd en toen deed hij het helemaal.

ik weet niet waar het aan ligt maar het werkte bij mij!

gr. Stijnool

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan