Call of Duty : Black Ops mening

Status
Niet open voor verdere reacties.

bryanb

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2008
Berichten
111
hallo weer

wat vinden jullie over call of duty black ops en weet iemand wat er in gaat komen? ik wil graag wat meningen hebben dan weet ik zeker dat ik hem ga kopen:)
 
Ik verwacht veel ,maar ik zou een weekje wachten dan kan je alle revieuws lezen en filmpjes kijken op youtube :)
 
Het is het volgende deel op de BESTE SHOOTER SIRIE dus verwacht erg veel, denk dat het spel daar net als MoH onder gaat leiden.
Maar als het in de Multiplayer net als MW2 is en dan op bepaalde punten verbeterd komt het wel goed.

Heb hem ook al besteld dus dinsdag meteen testen.
Veder ff naar google gaan voor filmpjes enz.
 
gewoon even induiken, trailertjes kijken, previews lezen..

grafisch is het niet (veel) beter dan MW2, dit komt omdat het op de oude engine van deel 4 (MW1) draait. daarentegen is in gameplay heel veel aandacht gestopt. het doel was ook echt om het niet grafisch beter te laten zijn (zoals bijna altijd) maar om de gameplay te verbeteren. Zo is er heel zorgvuldig nagedacht over de multiplayer, je hebt nu een soort cash en dat kun je inzetten tegen anderen, maar ook gebruiken voor coole logos op je wapens die je overigens helemaal zelf kunt bewerken!! naast natuurlijk de gewone wapens en attachments die je ook met dat geld moet kopen.
single player weet ik verder niet veel vanaf, behalve dat het in de koude oorlog is (toch?) ze willen in ieder geval niet meer terug naar de 2e wereldoorlog.
ik heb hem meteen besteld, verwachtingen zijn hoog maar ik denk dat ze het wel waar kunnen maken. vooral naar de domper van MW2 multiplayer, verwacht ik een grote verbetering.
 
aaH IK WORDT GEK HIER (ben ik eigenlijk al) ik kan dus *KNIP* niet wachten het duurt nog 4 dagen en ehh even 1 vraagje ik had gehoord dat je kan kiezen tussen 3 versies 1 van 60,- een van 80,- en 1 van 150,- en dat er zombie mode kwam maar bij welke is dat nou en wat is nou het geld waard:eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zombie mode komt bij elke, vanwege de dedicated servers.
standaard versie is goedkoopst, dan heb je de duurdere dat is een limited edition en die is met boekje, cd en dat soort dingen.
als laatste heb je dan nog allerduurste en dat is met een heuze night vision erbij.
 
zombie mode komt bij elke, vanwege de dedicated servers.
standaard versie is goedkoopst, dan heb je de duurdere dat is een limited edition en die is met boekje, cd en dat soort dingen.
als laatste heb je dan nog allerduurste en dat is met een heuze night vision erbij.

ok is dit voor in real of voor in het spel en met dat cd en boekje enzo wat bedoel je daar dan mee? dat is toch standaard altijd O_O
 
60 euro? Lekker duur:p Is dat voor de pc, xbox360 of ps3?

Voor de pc is die namelijk 40.49
Voor de xbox360 is die namelijk 50.70
Voor de ps3 is die namelijk 50.70

En die duurdere versies, daar krijg je extra dingen bij. Plastic autotje of zo.


En wil je meer info: LEESVOER
 
ja een echte real life night vision.
een cd bedoel ik mee liedjes. dus de liedjes uit het spel op een luister cd.
boekje bedoel ik mee strategy guide ofzo.

http://www.callofdutyblackops.nl/ni...-Prestige-Edition-vanaf-nu-te-bestellen!.html

het is trouwens geen night vision, dat was de vorige. dit keer is het een race autotje met die bom (uit het spel).

ik heb het even gekopieerd.
oor de echte Call of Duty fans zijn er nu twee pakketten te bestellen. Zo kun je vanaf vandaag de Hardened en Prestige Edition bestellen. Hieronder geven we voor beide versies aan wat er allemaal voor extra's bijzitten, aangezien het wel de moeite waard moet zijn.

In de Hardened Edition zal Call of Duty Black Ops verpakt worden in een mooi stevige cover, er zal een limited edition medaille bij zitten, 4 extra in-game co-op maps en een exclusieve PlayStation Home of Xbox Live-avater outfit bijzitten.

In de Prestige Edition zal een onwijs gave radiografische bestuurbare surveillance buggy bijzitten. Deze buggy is te besturen tot 60 meter afstand en bevat tevens een camera. Met deze camera zal er kleurenvideo en geluid worden doorgespeeld naar je afstandsbediening. Tevens zal deze edition hetzelfde bevatten als de Hardened Edition. De 4 extra in-game co-op maps, een limited edition medaille en een exclusieve PlayStation Home of Xbox Live-avater outfit zal er ook bijzitten!
 
dan denk ik dat ik voor de hardened edition ga. die was volgens my voor 80? en ja ik ga voor de ps3 cod. die met 4 maps medaille enzo niet met die buggy dat vindt ik nutteloos ik ben niet zo een buiten type wat gaan jullie doen? als jullie gaan kopen
 
Wat ik ga doen? Niet kopen.

Heb MW2 wel maar vind de MP bagger. Elke keer super lang zoeken naar een host, host disconnect, 80 seconde wachten voor de volgende game begint. Veel te lang allemaal.

En het verschil met BO?
- Nieuwe mappen.
- paar nieuwe wapens
- Je kan rijden met een autotje en die laten ontploffen(Joepie:confused:)

Nee geen CoD voor mij deze keer.
Ik heb een betere hobbie gevonden...
 
Wat ik ga doen? Niet kopen.

Heb MW2 wel maar vind de MP bagger. Elke keer super lang zoeken naar een host, host disconnect, 80 seconde wachten voor de volgende game begint. Veel te lang allemaal.

En het verschil met BO?
- Nieuwe mappen.
- paar nieuwe wapens
- Je kan rijden met een autotje en die laten ontploffen(Joepie:confused:)

Nee geen CoD voor mij deze keer.
Ik heb een betere hobbie gevonden...

lol (yippie:confused:) XD maar ehh ik denk wel dat ze er wat aan gedaan hebben aan dat mp en dat autotje kan maar 1x (kan moeilijk 2x laten ontploffen) ik ga dus voor de hardened edition
 
ja ik ga voor de hardened de duurdere dat vindt ik nou leuker ik wil altijd het beste hebben:thumb: en zoals ik al zij ik ben niet een buiten type ik zit altijd op ps3 of pc
 
Laatst bewerkt:
En wat is daar beter aan dan de standaard versie? 't Is gewoon een cd die je in je console werpt...
 
En wat is daar beter aan dan de standaard versie? 't Is gewoon een cd die je in je console werpt...

als je het zo bekijkt haahahahahahaha:D maar ik heb juist daarvoor extra gewerkt en ik ben kapot en nu is het weekend:D nog 2 daagjes werk:( en dan spelen maar !!!!:rolleyes:
 
wouter, je opmerkingen zijn veel te kort door de bocht.
lees eerst eens goed. je krijgt er bijvoorbeeld ook 4 extra maps bij.
black ops heeft weer dedicated servers net zoals in deel 4, dus jouw (en mijn) probleem van MW2 komt niet terug.
 
wat ben ik blij dat ik deze topic heb gemaakt :D zoveel info
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan