Call Of Duty Black Ops Wii loopt vast bij laden

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxradio

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2010
Hallo,
Mijn Call of duty 7 Back Ops voor de wii loopt vast.
Als ik hem opstart gaat die laden en dan krijg je 3 bewegende puntjes.
Na 2 seconden zitten die helemaal vast en moet ik mijn wii helemaal uitzetten.(power knop 5 sec. ingedrukt).
Ik heb een gestoftmodde wii (the homebrew channel ding).

@ Maxradio

Ik heb je vraag in de juiste sectie (Consoles, Nintendo) gezet.

Ik heb het zelfde probleem

Heey ik heb et zelfde probleem als de gamer voor mij want ik heb ook de home brew channel en ik starte black ops op en hij laad em maar na idd 2 sec blijfft hij hangen kan dit liggen aan mijn ios? Ik heb 249 rev 7. Ik heb mensen horen zeggen dat je rev 19 nodig hebt is dit waar? Ik wil heel graag me spel spelen.

Alvast bedankt,

michael

Ja, maar toch nee.....

Ik heb het spel nu werkend, maar............................................................
Ik heb nu een soort deel ofzo uitgespeelt die bestaat uit een paar levels maar..... Dan begint die met dat deel steeds overnieuw en kan ik niet naar de volgende maar er zijn nog hééééél veel delen en levels, terwijl ik dat deel (het eerste deel) al lang uitgespeelt heb.....:confused:
Ik heb het werkend gekregen door een een of ander programma erop te zetten en die met het homebrew channel te installeren.
Maar ik weet niet precies hoe en wat voor want een collega van mijn vader heeft dat uitgelegd enzo.........

Cod werkt maar tog ook weer niet

Heey misschien klinkt et vaag maar ik heb net cod werkend gekregen door de ios te veranderen. Maar nu telkens als ik online ga duurt het egt lang voordat ik spawn en hij loopt in elk potje vast weet je misschien wat het is en wat ik er aan kan doen?
En srry ik weet niet hoe ik je probleen kan oplossen kheb alleen de online modes gespeeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan