Call of Duty Black Ops zonder servers?

Status
Niet open voor verdere reacties.

malt3se

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2007
Berichten
143
Hoi mensen,

Eindelijk na 5 maanden kan ik call of duty black ops spelen zonder lagg omdat ze een patch hebben uitgebracht. Ik blij. Eergister ging alles nog perfect maar nu, 2 dagen later, heb ik weer het probleem dat ik helemaal geen servers zie als ik naar server browser ga. Dit was eerst niet zo want als ik op refresh drukte stroomden de servers binnen.
Ik heb het internet afgespeurd naar wat het allemaal zou kunnen zijn maar niks gevonden.
Het heeft niet met mijn PC te maken. Het heeft niet met mijn internet verbinding te maken. Het kan niets zijn in de instellingen van CoD. Allemaal niet omdat ik niks heb verandert in 2 dagen tijd.
Heb PC al 100 keer opnieuw opgestart, steam opnieuw opgestart, modem en router gereset... ik ben ten einde raad. :(

Is er hier iemand die me fatsoenlijk met dit probleem kan helpen?

Dankje,

Malt.
 
liggen de main servers gewoon niet plat??
Zodat je geen lijst krijgt


Ik weet niet of je een ip hebt van een server. Dan zou je misschien rechtstreeks kunnen connecten.


in je console: connect (IP : poort)
 
Laatst bewerkt:
Sorry dat ik weinig verstand voor je klaar heb liggen maar controleer toch maar even je server filters.
want ik heb het wel eens gehad dat deze met opstarten (om de zoveel tijd) alles gereset word.
Ik denk niet dat het gaat werken maar het proberen zeker waar :thumb:
 
@ Mukkel: Tnx voor je hulp, maar het heeft helaas niet mogen baten. Als ik probeer direct te connecten voert ie niks uit. Ik typ: /connect [ip+poort] waarna hij gewoon niks doet.
:(

@ LAGraphics: Tnx voor je hulp. Mijn filters staan op dit momemt allemaal op "YES" wat wil zeggen dat ie ook de lege, volle, met en zonder pass, etc. moet laten zien. Echter, uit de 10715 servers laat ie er telkens 0 zien.
Ik snap het ook niet meer :(
 
Reset je filter eens, met de reset knop in de lijst.
 
OMG dat was het. Gwn de filter resetten en hij deed het weer -_-
Dankje voor je hulp man. (ik lijk wel een retard lol :p)

Opgelost! Solved!
 
Ja is een of andere bug. Hebben meerdere spellen.
simpele reset doet wonderen.


Game-ze nog :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan