call of duty black ops

Status
Niet open voor verdere reacties.

buttnipple

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2010
Ik heb call of duty black ops gekocht van fnac en die was frans ik had er niet gekeken welke taal het was.
Dus ik ging terug naar fnac want ik wou het veranderen naar een engelse versie,
maar zij zijden dat ze geen geopende spellen terug namen.
Dus mijn vraag is als ik de taal kan veranderen want ik ken geen frans.

Kun je dat niet kiezen bij het installeren?
Het is logies dat geopenende games niet terug genomen worden. Deze kunnen ze niet meer doorverkopen omdat de code al gebruikt is(bij de installatie).

nee het is aleen voor frans kan je nie een language pack instaleren ofzo??

Uhh.. nee...
Misschien was dat ook handig om te vermelden dat het om de Xbox360 versie ging.
Voortaan misschien iets beter opletten met aankopen.

Kan je het niet in het optie menu doen dus settings van het spel ik heb het op de pc en kan de in-game taal gewoon veranderen d.m.v. steam.

Je kunt bij een xBox spel de taal NIET wijzigen, deze taal zit ingebakken in het spel, op de dvd. Deze word dus altijd in geladen op het moment je het spel opstart op je console.
Heb je de code al gebruikt bij het spel?, ik neem aan dat bij de eerste keer opstarten je meteen weer bent gestopt met spelen? Dan vind ik het vreemd dat ze moeilijk doen met terug nemen. Waar heb je het spel gekocht?

grtjs jjw

nee ik heb nog de code niet gebruikt ik heb it gewoon op gestart en ik probeerde de taal te veranderen en ik kon het nie dus ik had het terug gebracht en ze zeiden ze pakken het nie terug

En in de winkel of online? Ik zie dat Fnace een Belgisch achtig bedrijf is?
Ik zou me er toch niet bij neer leggen en het nogmaals eens proberen, zeker als je de code nog niet gebruikt hebt. Zou toch belachelijk zijn als ze zo moeilijk doen, maken ze geen goede reclame voor hun zelf. Een foutje is menselijk vind ik.

grtjs jjw

Dat dacht ik al daar ik alleen maar .be sites tegen kwam. Toch blijf ik erbij, ik zou het nogmaals proberen te retourneren, misschien een andere verkoper, misschien iets meer geluk.

Anders is het zonde van je geld, of je verkoopt hem weer via een verkoop site.

grtjs jjw

Tja dan is het zonde, misschien kun je hem nog verkopen wat ik zei, misschien zitten hier wel Fransen liefhebbers :p. Nee flauw maar helaas kunnen we je hier niet bij helpen.

grtjs jjw

de code is nog nie eens gebruikt
kunnen we dat niet tonen op 1 of andere manier?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan