Call Of Duty Blackops LAGGT!:s

Status
Niet open voor verdere reacties.

virtwo

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2008
Hoi..

zoals de titel al zegt, laggt blackops op mn pc. mn pc is gewoon goed en zit dik boven de syteemeisen maar nog lagg ik. en mw2 speel ik highest zonder enkele lagg..

heb gelezen dat meerdere mensen fps lagg hebben omdat iedereen nu aan het downloaden is enzo, maar me vrienden kunnen het wel gewoon spelen waarvan één een slechtere pc dan mij heeft?

snap er echt niks van.. zowel single als multi laggt.

setup:
Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q9550 @ 2.83GHz

RAM: 2 GB

GeForce 9800 GT

windows 7

300 GB over..

Je zit wel erg krap met je geheugen.
De minimum eisen zijn 2 gb ram. JIj hebt 2 gb ram maar daar gebruikt windows natuurlijk ook nog wat van af. Ik zou er zeker 2 gb bijzetten.

Zelf niks te klagen met mijn 12 gb ram :D

Ik zou eerst wachten met aanschaffen van extra geheugen.
Even afwachten tot de drukte voorbij is, en er eventueel een snelle patch beschikbaar komt. Is dat niet de oplossing, dan kun je alsnog overwegen om extra geheugen te plaatsen.

ja inderdaad.

maar het lijkt mij dat als ze een minimum eis stellen :( Minimum Ram: 2GB ) dat je daarmee het spel op lage settings zonder lagg kan spelen. en zelfs kan dat niet.

ik lagg namelyk net zo hard als met de hoogste instellingen als met de laagste instellingen. dus wacht indd maar op die patch..

Hoi..

Mag ik tussendoor eens vragen wat voor voeding je achter die 9800 hebt zitten?
Merk en type.

Om hierbij aan te sluiten. Black ops netjes uit de winkel vandaan draaiend op:
Processor: Intel Core 2 Duo E6850 @ 3Ghz
Geheugen: 4GB 667
Grafische kaart: GTX460
Besturingssyteem: Windows 7 Home Premium 32-bits

Zowel singel- als multiplayer schokt. Alle grafische instellingen al op minimaal staan.. Wanneer een oplossing hoor ik graag!

Royduin.

heb net begrepen dat treyarch het spel verkeerd heeft geprogrammeerd. het spel draait nu voor 90% op je processor en maar voor 10% op je grafische kaart, waardoor je processor het zwaar krygt en je dus die schokken krygt.

ze zyn er mee bezig om met een patch te komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan