call of duty bots

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een aimbot zul je niet snel meer kunne vinden voor Call Of Duty 1.4
Sinds Punkbuster eraan toegevoegd is zijn er niet of haast geen aimbots meer te vinden. Wel zijn er nog genoeg wallhacks met geinige extra's erop. Als je echt met een Aimbot wil spelen kun je alleen op de PB vrije servers spelen. www.elitecoders.org heeft meestal wel leuke wallhacks

Voor wie online speelt is een cheat echt not done!! Je maakt jezelf alles behalve populair, wat Joopie bolhoofd dan ook bedoeld is denk ik bots in plaats van spelers, dat kan maar dan moet je zelf een dedicated server op zetten met een mod die het toevoegen van bots ondersteund. Als ik het goed heb is het de Vs-UK Total war mod die het toevoegen van bots ondersteund, verwacht er niet te veel van, bots zijn nogal dom schieten doelloos en lopen nergens heen. Mods zijn te vinden op www.codfiles.com/

Geplaatst door jetfire
Een aimbot zul je niet snel meer kunne vinden voor Call Of Duty 1.4
Sinds Punkbuster eraan toegevoegd is zijn er niet of haast geen aimbots meer te vinden. Wel zijn er nog genoeg wallhacks met geinige extra's erop. Als je echt met een Aimbot wil spelen kun je alleen op de PB vrije servers spelen. www.elitecoders.org heeft meestal wel leuke wallhacks

euhhhhhh

ik neem aan dat hij het niet heeft over aimbots of wallhacks.
maar om een onschuldige bot.
je plaatst die bots in een server en daar kan je dan tegen spelen.
om een voorbeeld te geven.
je hebt een server voor totaal 16 man.
je plaatst daar 16 bots in en de server is dus altijd vol.
spelers kunnen gewoon joinen en op dat moment vervalt er een bot.
dus ongeacht hoeveel spelers er op de server zitten hij zou altijd vol zijn en je hebt dus genoeg targets.

je kunt mede door bots aan je aim werken en proberen beter te worden.
personelijk speel ik liever tegen normale spelers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan