Call Of Duty doet het niet, help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xplosiv

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mei 2006
Ik had COD geinstalleert en liep als een trein, maar ik was zo dom geweest om het handmatig te verwijderen ( gewoon in C rechtermuisknop op COD en verwijderen ). Nu wil ik COD opnieuw installeren maar dat gaat niet, als ik de cd erin doe kan ik alleen het spel starten en op unnistal klikken ( als ik daarop klik gebeurt er niks en ook niet als ik het spel wil starten ), ik heb al heel me pc doorzocht of COD er toch meschien nog instond, dat leverde geen resultaat op ( ik heb ook de zoek functie gebruikt en bij software gekeken ). Ik weet echt geen raad meer, zou het fijn vinden als iemand weet wat het probleem is, thx!

5809540685.jpg

misschien even opnieuw installeren, als het dan nog niet werkt GOED verwijderen en nog een keer installeren.

ps. je krijgt dat waarschijnlijk te zien omdat er nog bestanden op je pc zijn achter gebleven of dat staat op de CD (wat ik niet denk om dat er dan wel een install melding kwam)

Laatst bewerkt:
Re: Cod

Wat je moet doen is het volgende:

-> Download het programma ccleaner
-> start het programma op, klik links op problemen. Daarna rechts op problemen opsporen

Het programma zoekt achtergebleven fouten. Wanneer hij klaar is, kan je de problemen laten herstellen. Hierdoor zijn alle bestanden verwijderd,

Je kan ook via gereedschap kijken of het spel er nog tussen staat en hem dan alsnog verwijderen.

Daarna spel opnieuw installeren

greetz,

incre

Laatst bewerkt:
wat jij zegt is niet helmaal waar,
ik gebruik ook ccleaner maar als je problemen scant verwijderd ie alleen achter gebleven registerwaardes/ dll bestanden/ etc. maar niet bestanden die ervoor zorgen dat een programma geladen kan worden

wat jij zegt is niet helmaal waar,
ik gebruik ook ccleaner maar als je problemen scant verwijderd ie alleen achter gebleven registerwaardes/ dll bestanden/ etc. maar niet bestanden die ervoor zorgen dat een programma geladen kan worden

Als het spel voor een deel is verwijderd, ziet ccleaner dat als een fout..de mappen staan er niet meer in dus het spel is wel verwijderd. Om de rest te verwijderen gebruik je ccleaner om het overige te verwijderen. Daarna kan je hem installeren. En wat hij zegt: Hij heeft hem handmatig verwijderd(dus de map uit c:/ Dit veroorzaakt een fout waardoor hij hem niet correct kan verwijderen met de unistaller.

Laatst bewerkt:
Thx voor jullie hulp maar het probleem is nog precies hetzelfde :confused:, kheb egt een oplossing nodig :shocked:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan