Call of Duty Fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

jessyvdw

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2009
Hallo Allemaal,
ik heb een probleempje, ik speel call of duty(1), al een tijdje.
maar sinds gister heb ik ineens dat ik bij refreshe zie "Waiting for response from master server", al mijn firewall instellingen staan hetzelfde ingesteld als bij me broer op zijn computer. (mijn broer kan wel de server-list refreshe).
Mijn vraag is -Weet iemand wat hier aan de hand is?-.

We zitten op hetzelfde netwerk en we hebben dezelfde laptop.

Mvg.
Jessy! ;)

Proberen jullie tegelijkertijd met die Cod server een verbinding te hebben/maken? Indien ja, dan kan het daaraan liggen (=2x verbinden vanaf hetzelfde Internet IP-adres).
Laat je broer uitloggen van de Cod server, even zijn laptop uit laten zetten, en kijk of jij dan wel weer met de Cod server kunt verbinden.

Succes,

Tijs.

Al geprobeerd.. en daarna samen nog eens geprobeerd, lukt ook niet..
we hebben trouwens altijd al samen gespeeld..

Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat die serverlist alleen een lijst is, dus dat je op dat moment nog niet verbonden bent met een Cod server? En je hoeft je niet (ergens) aan te melden om die serverlist te kunnen zien? Ook portforwarding is niet nodig voor het zien van die serverlist?

Als antwoord op bovenstaande vragen ja zijn, dan weet ik het niet, en hoop ik dat anderen nog tips voor je hebben.

Tijs.

Portforwarding = niet nodig.
op dat moment nog niet verbonden bent met een Cod server? = Nee (ik probeer met activision server verbinding te maken om te zien welke server er online zijn)
Nergens hoef ik aan te melden.

Call of Duty werkt weer, het kwam door Punkbuster ...

was niet geinstalleerd/geupdate blijkbaar..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan