Call of duty ghosts

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corvduijn

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2015
Berichten
5
Spel heb ik in bezit, d.w.z gewoon gekocht met code en al. Op windows 7 heeft het normaal gedraaid maar na de update naar windows 10 start het niet meer op {onder Steam}
Verschillende keren uninstall gedaan en opnieuw geinstalleerd tevergeefs. Drivers zijn up to date. Wie heeft hier ervaring mee??

SPECS.

OS: Windows 10 DirectX 11
Intel core i7-2600 3,4 GHz
RAM 6 GB
Nvidia Gforce 8800 GTS
 
Al geprobeerd op te starten in compatibiliteitsmodus van windows 7?
 
Ja , ook al geprobeerd. Ook onder steam het hulpmiddel "Verify integrity of game cache" laten lopen, tevergeefs. Steeds als ik probeer te starten meld windows " COD Ghosts werkt niet meer en word afgesloten" Kan het soms iets te maken hebben dat Windows 10 te veel RAM gebruikt en daardoor Ghosts niet meer werkt???
 
Probeer dan toch eens via het exe bestand van het spel via compatibiliteit van windows 7 op te starten.
Dit kan door middel van naar de steam map gaan (meestal in program files ligt eraan waar je het plaatste) daar naar steamapps en dan naar common en dan de game aanklikken en het exe bestand zoeken.
Hoeveel ram heb je?
 
Laatst bewerkt:
Drivers zijn up to date , geprobeerd in windows 7 compatibiliteit modus , niet dus. Exe bestand uitgevoerd als adminitrator ook geen resultaat. Heb 6 Gb ddr3 Ram . Zit misschien niks anders op om m,n PCtje weer terug te zetten naar windows 7

Of misschien downloaden middels de code die ik heb , via steam . Gaat wel ff duren denk ik , 25GB download met 4,5 MBs
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat kan het misschien oplossen ja dan wordt het spel geupdate tot de laatste versie.(4,5MBs vind ik snel ik heb 0,4MBs ;p)
Als het hierna nog steeds niet werkt zou ik contact opnemen met activision via steam.
 
Alles gedownload via Steam , probleem blijft. Het rare is dat ik het gevoel heb dat ik de enige ben met dit probleem, heb al gezocht op google maar kan weinig of niks vinden. Het enige wat nog zou kunnen helpen is mijn videokaart te vervangen door de kaart waar het spel wel op werkte in windows 7 ,alhoewel die kaart minder krachtig is dan de kaart die nu in mijn PC zit.:mad::mad:
 
Opgelost!! Videokaart was het probleem, toch eens opzoeken wat de verschillen zijn met de kaart die er nu in zit { ATI Radeon HD 6570 } en de Nvidea Geforce GTS 8800. Bij deze dank voor jullie reacties.:d:d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan