Call of duty modern warfare 2, (Beeld)probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Baartscheer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 nov 2009
Hallo,

Ik heb (na uren er aan gewerkt te hebben) eindelijk call of duty modern warfare 2 geinstalleerd. Volgens 'Can you run it' Moet mijn computer het spel zeker kunnen hebben, maar ik krijg een heel raar beeld. Ik kan de letters niet lezen. Ik stuur een paar foto's mee waarin je kunt zien waar ik het over heb.
Weet iemand Hoe ik dit kan oplossen? Heb ik tekort geheugen of iets dergelijks?

Graag een oplossing want ik heb dit gwn altijd met die nieuwe spellen.

Call of duty2.jpg

Call of duty 1.jpg

Call of duy2.jpg

Hoop dat jullie deze foto's kunnen openen, iK heb nog wel een single player spel kunnen openen door een beetje in de rondte te klikken, en toen haperde hij niet. Geeft wel aan dat mijn comp hem aankan maar waarom dat beeld zo raar is begrijp ik echt niet.

-Zijn je drivers up-to-date?
-Welke videokaart heb je?(Gooi de rest van je pc stats er ook maar bij)
-Is het alleen bij dit spel of heb je meer van zulke ervaringen?
-Heb je gewoon heel dom een beschadigde dvd meegekregen?

succes,
PC

heb precies hetzelfde probleem....drivers net ge-updated, werkt ook niet. volgens can you run it zou ik het ook aan moeten kunnen. Is alleen bij dit spel: call of duty modern war doet het wel gewoon vlekkeloos. En heb geen beschadigde dvd....

Gegevens over mijn computer:

Videokaart: Ati Radeon x1950 pro
Processor: Intel core duo 2 E6300
Geheugen: 4 gig
Harde schijf: genoeg ruimte

Zou het ook aan moeten kunnen. Hoop dat iemand het probleem op kan lossen:)

Laatst bewerkt:
Mijn videokaart zou goed genoeg kunnen zijn,
Dit zijn mijn comp gegevens (can can you run it),

You Have: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz
You Have: 1022.8 MB (RAM)
You Have: Microsoft Windows XP Professional (Build Service Pack 22600)
You Have: ATI Radeon Graphics Processor AGP (0x71C7)

Video RAM 256 MB 512.0 MB
Hardware T&L Yes Yes
Pixel Shader version 3.0 3.0
Vertex Shader version 3.0 3.0

You Have: C-Media AC97 Audio Device (soundcard)
You Have: 39.2 GB (free disk space)

Hoop dat je hier genoeg aan hebt. Alsj em eer nodig heb vraag het me.
P.S. Call of duty 4 en 5 Kon deze computer wel aan, Hoop dat je iets weet:)

Laatst bewerkt:
Can you run it geeft gek genoeg wel soms aan dat mijn Cpu Speed (processor) het niet haalt. Soms is hij groen en soms is hij rood. Zou dit niet kunnen liggen aan mijn internet snelheid rond de 6 Mb (van speedtest.nl)

Maak gewoon eens een screenshot hiervan, nu staat er niks aangegeven.

Voor de processor is min een 3.2 verreist en voor de kaart min een 1600serie(xt)
Met beide zit je echt wel aan het minimum.De 1950 die je nu hebt ligt er ook maar net iets boven.
Drivers waren in orde?
Instellingen van de game op low??

Verwacht ook niet dat je mw2 goed zal kunnen spelen op de configuratie die je nu hebt.
Je zit echt aan de onderkant van de minimale eisen van de game.....

bij mij is het probleem opgelost en ik kan nu lekker cod spelen:thumb: Je moet catalyst 9.3 erop zetten. deze kun je hier vinden:

http://downloads.guru3d.com/

dan ga je naar videocarts, ati catalyst (32 of 64 bit) en zoek je catalyst versie 9.3 op;)

succes!

bij mij is het probleem opgelost en ik kan nu lekker cod spelen:thumb: Je moet catalyst 9.3 erop zetten. deze kun je hier vinden:

http://downloads.guru3d.com/

dan ga je naar videocarts, ati catalyst (32 of 64 bit) en zoek je catalyst versie 9.3 op;)

succes!

Dan ben ik heeeeeel benieuwd of dit voor de ts de oplossing is....
9.3 op een game van 2 weken oud???

vond het ook heel appart.. maar las het bij een al bestaand subject hierover...dus d8 probeer het gewoon...schijnt dat er een bug inzit voor ati radeon videokaarten ofzo....weet verder niet precies hoe het zit, maar nadat ik 9.3 erop gezet heb doet ie het prima, alles op high en gaan:D

Ik weet niet of TS' probleem inmiddels opgelost is, maar hier is nog een oplossing voor dit probleem.

Click

Of misschien heeft iemand anders hier nog iets aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan