Call Of Duty Modern Warfare 2 PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

bevertje11

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2009
Hallo mensen,

Mijn vraag is of mensen Cod Mw2 voor de pc hebben en wat hun reacties daarvan zijn.
Ik wil um ook gaan halen voor PC want heb geen xbox of ps3 dusja,.
Ff een paar vraagjes (je kan ook gewoon antwoorden als je de antwoorden weet):
-Kan ik beter met kabel of draadloos mw2 spelen online?
-is het spel leuker op de xbox of ps3?
-is het laggen een groot probleem of valt het wel mee?

Dat was het ongeveer.

Zou fijn zijn als iemand ze kon beantwoorden en zijn mening over het spel op de pc kan geven:D!!

Gr. B

Verplaatst Spellen > Consoles --->>> Spellen > Overige/algemene vragen.

Ik speel deze op mijn pc.
Speel via de kabel. Kabel is sneller en wat stabieler dan draadloos.
Laggen, hangt volledig van je pc af, heb ik totaal geen last van.:p
Persoonlijk vind ik dit soort games leuker spelen op de pc dan een console.

Bedankt voor je snelle reactie!!

Kan je misschien vertellen wat voor specs ik moet hebben om het zonder lags te kunnen spelen? of je eigen specs.

Gr.B

Heb het spel ook, single player was leuk maar kort. Online nog niet getest en de extra uitdagingen zijn lastig.

En ja, of jij het spel kan spelen en hoe hangt af van je pc.

Edit:
Call of Duty: Modern Warfare 2
System Requirements*
Intel Processor - Core 2 Duo E6600 2.4GHz
AMD Processor - Athlon 64 X2 Dual Core 4400+
Nvidia Graphics Card - Geforce 8800 GS
ATI Graphics Card - Radeon X1800 Series 256MB
RAM Memory - 2 GB
Hard Disk Space - 12 GB
Direct X - 9

Dit zijn de aanbevolen specs!

Laatst bewerkt:
Oja nog een vraagje want ik heb zegmaar een eigen computer alleen hebben wij in huis een draadloos modem. dat is onstabiel zei crash dus kan ik ook een LAN kabel kopen en die vanaf het modem in mijn computer doen of is dat dan nogsteeds slecht?! Of al iets beter:P?!

Gr B.

of je eigen specs.
Dit is de pc configuratie die ik nu heb;
Systeemkast: Geen Casemod is in de maak en duurt nog wel even.
Moederbord: Gigabyte GA-EX58 Extreme.
Processor: Core i7-920 266GHz @ 3,63GHz.
Geheugen: 6x Kinston HyperX 1GB DDR3 1375MHz in Triple-channel.
Koeler: Thermalright 120 Ultra Extreme met Sharkoon silent eagle 2000.
Casefan: N/A
Harddisk(s): 2x Samsung F1 640GB, 1x Samsung F1 1TB.
Videokaart: 2x XFX GTX260 Black Edition in SLI.
Monitor: 2x Samsung Syncmaster 2253BW.
DVD brander: Plextor PX-820SA (SATA DVD-RW)
Speakers: Altec Lansing ACS340.
Geluidskaart: Realtek ALC889A codec. ( High Definition Audio, 2/4/5.1/7.1-channel, Support for Dolby® Home Theater, S/PDIF In/Out)
Netwerkkaart(en): 2 x Realtek 8111D chips (10/100/1000 Mbit, Support for Teaming)
Muis: Logitech G5.
Toetsenbord: Logitech G15.
All in one; Canon MP610.
Internetverbinding: UPC Fibre power 60Mbit.
Operating system (besturingssysteem): Windows 7 Ultimate 64BIT.
Voeding: Corsair HX1000W

Dit systeem is nu een jaar oud. Tja hoeveel eisen stel je, ik speel MW2 op alle settings full.

Kan je pc het spel aan?

Kabel kan je rustig aansluiten, is stabieler.

Ja mijn pc kan het makkelijk aan zie ik wel want ik heb er net een nieuwe windows 7 op gezet en verder alles eraf gehaald dus is eigelijk nog helemaal nieuw op dit moment maar ik weet niet of mijn videokaart goed genoeg is want ik heb een X1550 en de specs zijn X1800 of is dat niet een heel groot probleem?
Wat kan gebeuren als de videokaart te slecht is?!

&
Nog bedankt crash voor je specs, nu kan ik een beetje vergelijken:D!

&
Oke dan doe ik dat met die LAN kabel:D..

Bedankt!

Gr. B

Laatst bewerkt:
Denk dat je MW2 niet echt lekker kan spelen, mogelijk op wat lagere instellingen.

Of je pc een spel aan kan is niet afhankelijk van hoe schoon/nieuw deze is...

Wat zijn je systeem specs? Videokaart staat er al en wat dat betreft sluit ik me aan bij Crash. Maar een miskoop zou zonde zijn.

Nee weet ik dat bedoelde ik ook niet;) Maar ik zit nu op de PC bij mijn moeder en die PC waar ik het over had staat bij me vader. zodra ik daar ben zal ik ze hierbij zetten;) Ik weet ze wel een klein beetje maar al die merken ken ik niet uit me hoofd enzo:P

Is de enige manier om een betere videokaart te krijgen een heel nieuw beeldscherm kopen of kan je dat laten vervangen met een betere videokaart of is dat een heel gedoe?!

Gr B.

Ai, een videokaart zit gewoon in de kast van je pc. Dat heeft verder behalve het aansluiten van een beeldscherm niets nodig met je beeldscherm. Je vervangt dus de videokaart, niet het scherm.

Maar deze opmerking laat wel zien dat de kennis niet erg aanwezig is, is niet erg, maar betekend wel van te voren bekijken of het spel gaat werken voor je deze aanschaft. Gelukkig kunnen wij daarbij helpen. Maar stel dat ook je processor niet voldoet, wat dan?

Ik heb het allemaal al nagekeken op internet wat die systeemeisen van het spel zijn maar wou het nog ffkes zeker weten van jullie:D. maar ik weet wel het een en ander van de computer maar niet van de binnekant:P daar ben ik pas nu mee bezig omdat ik dat ff moet weten voor Cod MW2 mja, zo leer ik natuurlijk ook eens wat hea:D. Mja, ik kan dus de videokaart gewoon vervangen voor een betere maar kost dat duur?!:P

Ik kan wel ffkes kijken trouwns,
Misschien raad je me er eentje aan die echt goed is tegen een redelijke prijs?!

gr b

Als ik jou was zou ik voor de zekerheid even kijken op deze site kijken. Het tooltje scant je computer en kijkt of je de minimale prestaties aankan en daarna kan je kijken op recomended settings. Is heel handig.
Absoluut 100% virus/spy/adware vrij. Deze makers maken ook de Nvidia driver scanners dus.

-En ja bekabeld is veel sneller als je een standaard draadloze G router hebt. Als je N-draft hebt is dat Theoretisch sneller (300mb/ps)
-Maar bekabeld is stabieler, (maakt niet uit of er een muur tussen jou en je meterkast staat :) )

Ik heb het allemaal al nagekeken op internet wat die systeemeisen van het spel zijn maar wou het nog ffkes zeker weten van jullie:D. maar ik weet wel het een en ander van de computer maar niet van de binnekant:P daar ben ik pas nu mee bezig omdat ik dat ff moet weten voor Cod MW2 mja, zo leer ik natuurlijk ook eens wat hea:D. Mja, ik kan dus de videokaart gewoon vervangen voor een betere maar kost dat duur?!:P

Ik kan wel ffkes kijken trouwns,
Misschien raad je me er eentje aan die echt goed is tegen een redelijke prijs?!

gr b

Eerst alle specs van je huidige pc hier plaatsen. Kan ook door een screenshot te maken van de test die basvisje aanraad. Dus met jou pc test doen op de site en hier de uitslag inclusief alle gegevens plaatsen.

Dat progje is echt goed!!,. maaaaaaaar zoals ik al dacht,, is de videokaart niet goed genoeg :(! (Zie afbeelding) KUTZOOI XD.jpg

MAAAAAARR,

Deze test heb ik ook gedaan bij mijn moeder op de computer en daar is alles ruim voldoende!! Kan ik daar de videokaart ophalen en hierin doen en de kaart van deze daarin doen?!

En ik heb nog een vraagje: kan je call of duty maar 1 keertje instaleren?! of meerdere keren als je de cd maar bij hebt?!

Gr. B

Dat overzetten ligt weer aan de aansluitingen die jij op jou mobo hebt. Zijn die van beide pc's gelijk, dan ja. Anders niet. En helaas geeft het progje niet aan welk mobo je hebt. Download en installeer PCwizard 2010 en plaats hier welk mobo je hebt.

Denk ook aan de voeding, misschien zal ook die vervangen moeten worden als deze niet sterk genoeg is. Dit kan je alleen achterhalen door de kast te openen en het merk en wattage te controleren.

Welke videokaart zit er in de andere pc?

Laatst bewerkt:
Nou ik heb al besloten dat ik gewoon een nieuwe video kaart ga kopen voor bij me pa, maar de videokaart bij me ma is nVidia Geforce 8800 en dan komt er nog iets achter dat ik ben vergeten:P

Maar die ga ik dus nu ook kopen voor mijn pc bij me pa en wat moet ik dan precies nakijken?!
Dan doe ik dan even maar hoe moet ik de PC open maken?! Ik heb daar echt 0,0 verstand van.. En wat moest ik allemaal kijken?!

Gr. B.

Niet vervellend bedoelt, maar alles waar je naar moet kijken staat toch in mijn vorige post...

Elke kast is verschillend, maar over het algemeen kan je een zijkant los maken. Vertrouw je het niet, dan hele pc mee naar de pc boer en de nieuwe kaart daar laten plaatsen.

Ja sorry niet echt goed gelezen:$!

Mja,Ik denk dat het allemaal wel gaat lukken;)

Ik zet dalijk even die specs hier die je vroeg dan kan je ffkes kijken of het allemaal mogelijk is.

Ik kan zo pas op die PC waar we het eigelijk over hebben dus zet ze er dalijk op;)

Gr. B

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan