Call of Duty Modern Warfare 2 sloom

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jelltje

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2008
Hallo,

Mijn broertje heeft call of duty op z'n computer geïnstalleerd, maar het beeld, als je speelt, reageert heel sloom. Hij heeft de pc net nieuw, en die pc heeft een grote kwaliteit.

Hij heeft grotere programma's die perfect op die pc werken, dus hij zou het goed moeten doen op een grote resolutie.

Gegevens:
4GB Werkgeheugen
Windows XP
Grafische kaart: ATI Radeon 4200 HD
Grafisch geheugen: 700 MB
(ik weet niet wat ik er nog meer bij moet vermelden)

Wat zou het probleem kunnen zijn?

Groet Jelltje

Die Radeon 4200HD is geen gamers kaart. Verder vermeld je niet de processor.

hoe weet ik welke processor ik heb?
en moet ik een gamerskaart installeren dan?
:thumb:
Groet Jelltje

Laatst bewerkt door een moderator:
Klik met rechts op "Deze computer" > eigenschappen > tabblad algemeen wordt je besturingssysteem en vaak ook de processor vermeld.

en wat moet ik nu doen?

Lijkt me kijken voor een betere (losse) videokaart.

kan ik geen toepassing of iets dergelijks downloaden ofzo????
Kan me toch niet voorstellen dat er op zo'n pc geen spel normaal kan draaien

Een videokaart upgrade is niet te downloaden. enige optie is echt een nieuwe videokaart te kopen en in de pc te plaatsen.

Verder hebben games altijd netjes de vermelding van de minimum eisen waaraan de pc moet voldoen, wil je een spel goed kunnen draaien.

In dit geval is de gekochte pc inderdaad geen gamemonster en zullen nieuwere games simpelweg niet goed draaien door de huidige videokaart. Dat de pc nieuw is heeft geen invloed, het gaat em echt om de hardware en die voldoet niet volledig aan de eisen die de game stelt.

als je iets avn pc's afweet zou ik zeggen bestel een betere vidkaart ik kan de geforce gtx240 aanbevelen niet duur maar wel goed en anders zou ik ermee naar een pc winkel stappe en vrage of ze hem daar erin zette

MW2 is niet echt een zwaar spel. Met vergelijking is BBC2 een spel dat veel meer van je pc vergt. Maar die grafische kaart die hier is opgegeven, lijkt me idd wel een goeie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan