Call of duty modern warfare:2

Status
Niet open voor verdere reacties.

phanz

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2008
hi lads,

ik heb maandag op dinsdag nacht in rotterdam voor de mediamarkt gestaan om als eerste het spel te hebben echt een geweldige ervaring om dat mee te maken. Ik heb natuurlijk al flink wat uurtjes gespeeld gisteren en ik vond het geweldig. Er zijn natuurlijk wel min puntjes in het spel maar dat valt door de vingers te zien. Ik heb altijd compeditve call of duty 2 gespeeld ( rank3 clanbase.eu ) dit spel valt totaal niet te verglijken met cod2. Gister nacht heb ik specops uitgespeeld op hard samen met een maat van me nou dat was echt lachen giere brullen. Het beste aan mw2 is vind ik dat als je door rio di jenero loopt ( ofzo ) met al die kleine steegjes raampjes en daken daar bij moet je zo goed opletten of alles wat je doet. maar nu mn vraag

easy wat vinden jullie er van?

bedoel je met je vraag: wat ik van de moeilijkheidsgraad Easy "Recruit" vind?

zo ja, dan vind ik het normaal, goed en handig. voor alle gamers die het spel te moeilijk vinden of liever gwoon willen spelen zonder veel moeite te doen kies je de makkelijkste stand natuurlijk.

wat ik mis in CoD MW2 is een LAN modus... tot zover heb ik hem niet kunnen vinden (voor pc versie) maar ik heb hem dan ook niet zo heel echt gekocht :o

vind het persoonlijk wel vreemd. een game zonder LAN mode voor de pc nog wel te verstaan! dat kan echt niet... als je op een lanparty zit kun je dus niet eens via lan spele en ben je dus afhankelijk van het internet...

grootste minpunt aan de game is steam... (niet omdat dat het illegaal verkrijgen via internet moeilijker maakt :P) omdat ik in het verleden al meer als genoeg problemen met steam heb gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan