Call of Duty multiplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

john8662

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2002
Als ik call of duty multiplayer start en een server start, wat allemaal goed gaat, dan ziet niemand mij in een of andere lijst met servers staan. De lijst die je bij het spel krijgt niet en ook niet via gamespy. Een vriend heeft ook al geprobeerd door me bij zijn favorieten te zetten met naam en ip adres. Maar dan kan ie me nog niet vinden. Op deze manier lukt het wel met return to castle wolfenstein.
En alleen rond rennen in zo'n multiplayer is ook geen lol aan.

Spel is legaal? Je hebt wel een Dedicated server aangemaakt?

Geplaatst door Muurhond
Spel is legaal? Je hebt wel een Dedicated server aangemaakt?

Het maakt niet uit of hij Dedicated is...

Heb je een Fire-wall? probeer deze eens uit te zetten...

Ja spel is legaal, en firewall uitzetten heb ik ook al geprobeerd. En dedicated server. Ik krijg wel een hele lijst servers te zien die waar in kan joinen en dat gaat ook gewoon. Maar we willen gewoon onder onszelf spelen met een paar man. Maar dat wil maar niet lukken.

heb je mischien ook een router tussen je internet verbinding in staan¿¿

HEY

Hey dat had ik ook met mohaa.Bij mij lag het aan de mn internet snelheid.Ik moest ongeveer 20 minuten w8 en toen konden ze hem pas zien.En ik denk dat bij call of duty het nog langer zal duren.:D

Oke zal ik dat eens gaan proberen, zullen we wat meer geduld moeten hebben.

Gaat het trouwens over gamen op een LAN of gamen via I-Net? als het op LAN is kan het zijn dat je Netwerkinstellingen niet kloppen en je daarom niet wordt gezien.

tis wel zaak dat je in het options menu de juiste inet snelheid aangeeft anders gaat het niet werken.

CLIENT

Hey ik weet nie cker maar dat is alleen voor de client.En nie voor de host.Maar ik weet nie cker:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan