Call of Duty MW2 PC MP werkt niet volledig goed - Steamcloud - Servers vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

SPOREACTIVATOR

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2008
Hallo allemaal,

ik zit met een twee problemen met call of duty mw2 pc.
de eerste is dat als ik 't op wil starten, dan geeft ie eerst aan dat hij niet kan synchroniseren met steamcloud waardoor ik niet online kan spelen. ik had al een beetje gezocht op forums en daar kwam uit dat ik de clientregistry.blob moest verwijderen.
gedaan, werkt ook, maar elke keer als ik steam afsluit moet hij zich weer updaten omdat dat programmatje dus mist. Dat duurt vaak wel lang dus dit vind ik geen ideale oplossing, als iemand hier een andere oplossing voor heeft, graag :).

mijn tweede probleem is dat als ik online wil gaan, dan duurt het eerst letterlijk 4 minuten à 5 minuten voordat hij een server heeft gevonden. dat vind ik raar, want eerst werkte het wel goed. we hadden eerst wel een andere router, maar die was via xs4all allemaal geregeld enzo, en beide routers zijn het gewoon basisinstellingen. niks speciaals aan. ook allebei hetzelfde type.

Dus als hier iemand een oplossing voor heeft, zou dat top zijn.

gr

Al eens een back-up laten maken van je Steam games en daarna Steam opnieuw installeren, met de laatste versie van hun site?

Eh hoe doe je dat dan, zo'n backup? Bij bestand en dan reservekopie maken of bestanden herstellen?

Zie de screenshot, ga naar "Steam > Bakup and restore games".

attachment.php

Bijlagen

• Steam backup.jpg
    Steam backup.jpg
    29,5 KB · Weergaven: 111
Ja super, dat doe ik alleen bij mij is het nederlands, mooi lijstje games trouwens haha. ik zal het zo is proberen.
ik had dit al is gedaan, alleen geen backup gemaakt. dus toen kon ik weer doodleuk gaan wachten tot dat alle games weer
gedownload waren, verschrikkelijk.

Thnx, is natuurlijk maar een gedeelte van mijn game lijstje.

Neem aan dat je nu kunt vinden hoe je backups maakt met Steam. Scheelt bij een schone installatie een hoop download wachttijd.:)

Nooooit! ik had een reservekopie gemaakt. daarna steam verwijdert via de goede manier. en nu is de reservekopie er niet meer!... moet ik alles opnieuw downloaden. trouwens gek dat als ik een cd/dvd koop in de mediamarkt ofzo dat daar dan niet gewoon het bestand op staat. is dat gewoon een link naar steam en moet je dan alsnog downloaden of is het ook mogelijk vanaf de disk te doen?

Ja ik dacht die laat hij wel staan maar die verwijdert hij dus ook mooi... maargoed van de dvd afhalen scheelt ontzettend veel tijd iig. bedankt voor de info

Helaas, het mocht niet baten. Hij doet het weer niet goed.
Kan 'm nu wel opstarten, maar het vinden van een server duurt weer echt oneindig.
Snap er niks van.. Kan het niet aan de router liggen?

Groetne

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan