Call Of Duty Punkbuster fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

koffieboontje

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2002
Berichten
81
Hallo,

ik speel al 2 jaar Call of Duty. Sinds vrijdag kan ik ineens niet meer online spelen. Ik wordt uit alle servers gekicked met de rede:

"Global Punkbuster Hardware ban"

Ik kan geen een spel meer spelen die Punkbuster heeft.
En ik heb helemaal niets gedaan>??? Ook niet iemand anders. Maar ik zag ergens op bpbans.com dat er sommige mensen gebannt zijn voor "Video driver hack"
wat moet ik me daar bij voorstellen?

Ik heb een Geforce 6800LE met driver 7.7.7.2 en die heb ik al een aantal maanden.

Wie kan mij helpen? Ik heb ook al een trouble ticket op Even balance ingevuld, die sturen alleen van die ***lige automatische mailtjes:

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Note #2: You were logged using a cheat that tried to prevent detection by PB. The method used is considered by us to interfere with the way PB is designed to work, therefore violating our EULA.

If you were not cheating, then someone was using your computer and was caught.

Either way, your hardware is now permanently banned from all PB servers. You may still play on non-PB servers as our bans only apply to servers with PunkBuster enabled.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Kan iemand me helpen???? Het rare is, een andere clanmember heeft het ook! We zijn samen clanleaders van Team-royale.

Alvast bedankt.
 
Heb ik ook al gedaan, hij heeft alles geupdate, maar zelfde probleem blijft. Rare is ik kan wel steeds heel even in een server, wordt niet METEEN gekicked.

En het rare is, een maat van mij heeft precies hetzeflde op het zelfde tijdstip en zelfde error.

Heb ook Call of Duty al opnieuw geinstalled met cd key van een andere maat van mij, probleem blijft. Het zit ook niet in de GUID, maar echt in me hardware.

Dus alle gegevens (cpu, vga kaart) worden geblockt door Punkbuster
 
Heb je ook de allerlaatste patch geinstalleerd?
Welke COdD speel je trouwens, het orgineel oof coduo?
 
Ja patch 1.5 heb ik al vanaf het begin. Speel zelf COD, maar gister UO geinstalled maar zelfs die werkt ook niet.

Ik kan Battefield 2 ook niet spelen. Geen een spel waar PB bij zit kan ik meer spelen, ook niet in de toekomst!

Maar hoe gaat het proces om iemand aan te geven die cheat???

Ik zit namelijk zelf in Royale. We hadden donderdag een friendly war tdm 4vs4

Wij stonden met 109-29 voor ofzo, en ze maakte ons uit voor cheaters. Iemand anders van onze clan zei voor de gein, oke oke ik zal mijn multihack uitzetten :D

maar wat nou als ze daar een screen van maken? Dat is toch geen bewijs?? Ik kan ook een screenshot maken en zelf via paint ofzo die zin erbij zetten dat iemand zegt: ik zal multihack uitzetten ofzo....


Maar die evenbalance zijn ook rare gasten, die reageren alleen met auto mails!
 
Ik heb trouwens ook al op www.pbbans.com gekeken, en mijn GUID is gewoon clean, en ik heb gewoon echt niks verkeerds gedaan! Ik weet wat de gevolgen van cheaten zijn.
 
oww dus misschien ben je gebanned voor de rest van je leven, dat zou lekker zijn! En die andere 2 gasten uit je team, kunnen die nog wel inloggen dan??
 
Ja ik ben nu gebannt voor de rest van mijn leven voor alle spellen waar Punkbuster op zit. Zelfs als ik een nieuwe COD koop met andere cd-key werkt het nog niet. Het zit in me hardware nu. Dus ik moet een compleet nieuwe pc aanschaffen wil ik weer kunnen spelen :S.

De rest kan nog wel spelen, we hebben met 4 man die war gehad. 2 ervan kunnen niet meer spelen, ik en een maat van mij. We zijn toevallig wel allebei clan-leiders, die andere 2 niet. Maar dan nog, hoe kan dat? Wat nou als iemand anders van onze clan heeft gecheat? Worden wij dan bestraft ofzo???

Me maat en ik wonen allebei in Helmond, de rest van de clan woont in andere delen van het land. Zou het ook met IP adres te maken kunnen hebben??
 
Maar heeft iemand dit ooit eerder gehad?

Ik vind het oke dat Punkbuster bestaat voor echte cheaters en hackers. Maar het moet niet kunnen dat onschuldige de dupe worden van iets... en als er iets mis is met mijn vga driver dan kunnen ze toch ook eerst een waarschuwing geven ofzo??
 
Hoe kan er nou iets in je hardware komen?? Das weer iets nieuws voor mij..
Heb je al gegoogled om een oplossing voor je probleem te zoeken?
 
Nou doe daar geen uitspraken over over hoe dat kan komen! Ze kunnen tegenwoordig alles! Ze blocken het serienummer of zoiets van je Videokaart, ook je CPU wordt geblokt.

Dat is volgens mij een nieuwe Ban methode van Punkbuster.

Heb al gegoogled met als zoekterm:

"Global Punkbuster Hardware ban" moet je maar eens doen, kom je overal op die forums uit.

Maar dat levert eigenlijk niks op.

Rechtzaakje beginnen tegen Punkbuster?? :D:) ghehe
 
Maar ondertussen heb jij wel mooi een probleem. Ja zo kom je wel van je verslaving af maar leuk is anders natuurlijk
 
Ja ik en me andere member hebben een dik probleem ja. Het enige wat ik wil weten is, wie heeft hiervoor gezorgt? De enige die zoiets kan doen is Evenbalance. En die hebben van iemand een valse tip gehad....

Daarom ben ik benieuwd naar het proces van zoiets, hoe geeft iemand zoiets door. Ik vind een screenshot geen bewijs (en ik hoef ook nergens bang voor te zijn van bewijs want we hebben niks te verbergen)
 
Het volgende kom ik op meerdere fora tegen:

If you are hardware banned then this means you not only cheated but attempted to interfere with PunkBusters normal operation and prevent it from detecting the hack. There are two types of PB bans:

1) GUID Ban - This is specific to the game ONLY where you have cheated. If you cheat on PA, you are only banned from the specific PA server you were caught on or any your GUID may have been shared with.

2) Hardware Ban - A hardware based GUID is calculated and distributed to ALL PunkBuster enabled servers. This means if you are hardware banned, you will be banned from EVERY PunkBuster server on EVERY server covered on EVERY game. This ban, as I stated above, is put in place against those who attempt to interfere with PunkBuster's normal operation which is in fact a violation of the EULA for PunkBuster and invalidates your right to play on PunkBuster servers.


Je ban is onomkeerbaar er permanent.
En als je het zo leest wordt elke ban door Evenbalance handmatig ingevoerd en dubbel gecontroleerd.
Helaas, niets aan te doen dus.
 
Dat KAN gewoonweg echt niet!!!! 100% zeker dat ik geen een cheat of iets dergelijks gebruikt hebt. Als door Even balance alles gecontroleerd word mogen zij mij het bewijs geven wat ik verkeerd heb gedaan!

Dit is niet normaal dat zoiets zomaar kan van buitenaf terwijl ik niks heb gedaan!

En ze kunnen zoiets dus niet ongedaan maken???

Wat wil ik dan beginnen? Nieuwe pc kopen van 800 euro en week later weer zelfde probleem hebben???

Want je ziet het kan dus zomaar....
 
Geplaatst door koffieboontje
Dat KAN gewoonweg echt niet!!!! 100% zeker dat ik geen een cheat of iets dergelijks gebruikt hebt. Als door Even balance alles gecontroleerd word mogen zij mij het bewijs geven wat ik verkeerd heb gedaan!
Tja, wat doe je eraan?
Je trekt toch altijd aan het kortste eind.
Je zult je er bij neer moeten leggen ben ik bang. :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan