Call Of Duty Punkbuster fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

koffieboontje

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2002
Berichten
81
Hallo,

ik speel al 2 jaar Call of Duty. Sinds vrijdag kan ik ineens niet meer online spelen. Ik wordt uit alle servers gekicked met de rede:

"Global Punkbuster Hardware ban"

Ik kan geen een spel meer spelen die Punkbuster heeft.
En ik heb helemaal niets gedaan>??? Ook niet iemand anders. Maar ik zag ergens op bpbans.com dat er sommige mensen gebannt zijn voor "Video driver hack"
wat moet ik me daar bij voorstellen?

Ik heb een Geforce 6800LE met driver 7.7.7.2 en die heb ik al een aantal maanden.

Wie kan mij helpen? Ik heb ook al een trouble ticket op Even balance ingevuld, die sturen alleen van die ***lige automatische mailtjes:

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Note #2: You were logged using a cheat that tried to prevent detection by PB. The method used is considered by us to interfere with the way PB is designed to work, therefore violating our EULA.

If you were not cheating, then someone was using your computer and was caught.

Either way, your hardware is now permanently banned from all PB servers. You may still play on non-PB servers as our bans only apply to servers with PunkBuster enabled.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Kan iemand me helpen???? Het rare is, een andere clanmember heeft het ook! We zijn samen clanleaders van Team-royale.

Alvast bedankt.
 
Heb ik ook al gedaan, hij heeft alles geupdate, maar zelfde probleem blijft. Rare is ik kan wel steeds heel even in een server, wordt niet METEEN gekicked.

En het rare is, een maat van mij heeft precies hetzeflde op het zelfde tijdstip en zelfde error.

Heb ook Call of Duty al opnieuw geinstalled met cd key van een andere maat van mij, probleem blijft. Het zit ook niet in de GUID, maar echt in me hardware.

Dus alle gegevens (cpu, vga kaart) worden geblockt door Punkbuster
 
Heb je ook de allerlaatste patch geinstalleerd?