Call of duty UO server

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superspinnie

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Hallo,

Ik heb het spel Call of duty UO. Ik wil een eigen multiplayer server opzetten. Ik heb een goed config gemaakt op http://www.noginn.com/codserver/ , ik heb de snelkoppeling aangepast en er +set dedicated 2 +exec myconfig.cfg +map_rotate achtergezet. Als ik nu de server opstart loopt hij goed door en ik heb ook het gevoel dat hij goed opgestart is. Laatste regel: Hitch warning: 7420 msec frame time. Dat is volgens mij normaal. Nu moet ik achter mijn ip en poort nummer komen om hem toe te voegen aan All seeing eye. Ik heb op de volgende site http://www.myip.nl gekeken en daar komt dit te staan:

IP Adres: 81.70.35.:):):)
Resolved: ddv-c-20572.adsl.wanadoo.nl
ISP: wanadoo
Server Port: 80
Internet Port: 2046
Browser: MSIE 6.0
Resolution: 1152x864
Color Resolution: 32 Bit
Time: 01/21/2005 13:24:33
OS Language: Nederlands :)

ik heb de laatste 3 cijfers even verandert omdat ik mn ip hier niet zo neerzet. Wat is nou mn ip waarmee ik op ASE mn server invoeg en wat is het poort nummer. Hoe kan ik dus achter mijn ip adres en poortnummer komen waarmee mijn server draait.

Groeten Vincent:thumb:

Laatst bewerkt:
Heb je de server op jouw eigen computer.
In jouw gegevens staat server port 80.
Is deze computer rechtstreeks aangesloten op het internet of hangt er nog een router tussen.
als er een router tussen hangt dan zul je daarin moeten opgeven welke poort jij gaat gebruiken voor jou server.
met ipconfig komje al een heel eind.
dus via start uicoeren cmd enter
dan type je ipconfig en je ziet jou ipadres.

ik heb wel rechtstreekse verbinding
ma als ik dat doe met cmd
dan krijg ik mijn lan ip
klopt dat:confused:

Ja dat klopt

Ik denk dat jij jou echte ipadres moet opgeven met de poort die door de serve gebruikt word.

Hoe bedoel je dat
sorry ik heb hier niet echt verstand van

Heb jij zelf ook een cracked server
en als je die hebt hoe heb je die gemaakt

Laatst bewerkt:
Ik weet helemaal niks van spellen dus.......
Maar een beetje verstand van computers heb ik wel.
Jij praat over een server heb je die zelf moeten maken op jou computer?

jah die heb ik zelf gemaakt.
het is een server dat je kunt spelen over internet zonder dat je een key nodig bent.

Dan heb jij voor die server ook een poort moeten opgeven die hij gaat gebruiken.
Die poort zul je moeten opgeven.
Ik denk dat je dat kunt zien in de instellingen van de server.

Helaas als ik die link pak krijg ik mijn eigen ip adres.
Maar je zilt jouw ip adres moeten pakken met de poort die je net gaf.

welke internet provider heb jij en welk modem gebruik je daarbij.

In dat modem zul je de poort voor jou server nog moeten openzetten.
ik heb even op het internet gekeken maar kan zo snel niet een gebruiksaanwijzing vinden.

Hmm dat weet ik eigenlijk ook niet maar zou je misschien nog even willen zoeken dan? Want jij weet beter wat je moet zoeken dan ik:rolleyes: :D

is het een adsl modem.
Volgens mij heb jij er een boekje bijgekregen.
Handleiding.
Je hebt daar een naam en wachtwoord bij gekregen zodat je in het modem kunt komen/
een soor webinterface daar kun je opgeven welke poorten er open moeten.

Ik wil rustig zoeken maar dan wel even het type nummer van het modemgeven dit staat op de onderzijde?

Het modem is een:

Ericsson HM121dp PQTS

Ik wil anders zelf ook wel zoeken maar de handleiding is kwijt:P haha best wel onhandig maarja:)

Het is inderdaad een ADSL Modem.

Je hebt een teksbestandje aangemaakt met kladblok en daar dit ingezet?

129.241.210.26:28960 COD

Het IP-adres is fictief maar als je myip.nl gebruikt, wat je al aangaf, moet het goed komen.
Importeer dit teksbestand in de ASE, misschien heb je per ongeluk ergens een spatie gezet, dan geeft ASE namelijk ook unscanned aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan