call of duty

Status
Niet open voor verdere reacties.
je ziet een deurtje in het hek , ga daar door heen .
je krijgt eerst een hindernisbaan die moet doen en vervolgens schietoefeningen .

pas al je dat hebt gedaan begint het spel .

succes

Laatste oefening lukt niet,dat gooien, hoe kom ik hier verder?

gooien ?

bedoel je die handgranaten gooien ??

gooi ze gewoon in de openingen die je ziet en zoek dekking .

en succes mer de sp ;)

je ziet een stenen gebouw voor je neus en daar moet je door de raamopeningen en de deuropening een granaat gooien de volgende is met c4 explosieven die je moet plaatsen.

Explosieven plaats je door naar dat gele, knipperende icoontje toe te lopen. Dan komt er iets in beeld te staan van: 'Pres F to place explosives'. Je drukt dus op F en dan maak je dat je weg komt...

5 sterren ???

Sorry hoor, maar mag ik weten waarom deze acties gewaardeerd worden met 5 sterren ????

Ik vind het idd wel knap hoe geduldig jullie deze Newbie geholpen hebben, maar ik zie zo vaak ontzettend goede hulp van andere leden, waar nog niet één sterretje bijstaat !!

Laat het duidelijk zijn dat die sterren me niet veel boeien, het gaat om elkaar een beetje te helpen, maar ik vroeg het me gewoon af met wat voor een argumenten sterren uitgedeeld worden!

Re: 5 sterren ???

Geplaatst door Jawe
Sorry hoor, maar mag ik weten waarom deze acties gewaardeerd worden met 5 sterren ????

Ik vind het idd wel knap hoe geduldig jullie deze Newbie geholpen hebben, maar ik zie zo vaak ontzettend goede hulp van andere leden, waar nog niet één sterretje bijstaat !!

Laat het duidelijk zijn dat die sterren me niet veel boeien, het gaat om elkaar een beetje te helpen, maar ik vroeg het me gewoon af met wat voor een argumenten sterren uitgedeeld worden!

het is meestal de vrager/plaatser van de vraag die de sterren ( waardering ) geeft .
dus goed hij de hulp vindt .

ps: meestal doe je dat pas als het is opgelost ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan