call of duty

Status
Niet open voor verdere reacties.

mvdd

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
Berichten
184
Hoi ik heb net call of duty geinstalleerd maar wanneer ik het spel opstart en met de eerste missie begin in de single player mode loopt hij na ongeveer 10 sec. vast en moet ik opnieuw opstarten. Ik weet niet wat er aan de hand is. Ps. het zijn wel gekopieerde cd's, de crack stond op de cd.

groeten mvdd
 
Gewoon het spel kopen weet je zeker dat het werkt, zo duur is het nou toch ook niet meer.
Check even of je computer voldoet aan de minimale eisen.
 
Geplaatst door plotter
Gewoon het spel kopen weet je zeker dat het werkt, zo duur is het nou toch ook niet meer.
Check even of je computer voldoet aan de minimale eisen.

Zelfs een legale versie kan bugs bevatten.

Je dient de nieuwste Catalyst-driver te installeren voor je Radeon-videokaart mocht je deze hebben.

Hier zit een belangrijke crash-fix in van Call Of Duty.
 
Geplaatst door crash

is die er toevallig ook voor Nvidia kaarten?

Geloof et niet. Heb al een tijd geen nVidia-kaart meer dus ben niet meer zo op de hoogte van de fixes in de ForceWare-drivers voor deze kaarten. :p
 
Geplaatst door Muurhond
Geloof et niet. Heb al een tijd geen nVidia-kaart meer dus ben niet meer zo op de hoogte van de fixes in de ForceWare-drivers voor deze kaarten. :p
Jammer, ik heb ongevver hetzelfde.
Ik kan soms een uur spelen, maar het kan ook korter of langer zijn.
Dacht eerst dat het aan een voedings tekort lag, maar dit kan ik uitsluiten.:(
 
Ik heb een ati radeon 9700, 2,8 ghz intel processor en 512 mb ram, het spel zou toch moeten werken lijkt me? maar als ik het goed begrijp moet ik een crashfix voor mijn radeon downloaden om het spel te laten werken? beetje vreemd maar ja :) wil het wel eens proberen.
 
Geplaatst door mvdd
Ik heb een ati radeon 9700, 2,8 ghz intel processor en 512 mb ram, het spel zou toch moeten werken lijkt me? maar als ik het goed begrijp moet ik een crashfix voor mijn radeon downloaden om het spel te laten werken? beetje vreemd maar ja :) wil het wel eens proberen.

Ja, kan er ook nix aan doen. De nieuwste driver vind je op www.ati.com
 
Hij werkt nog steeds niet, de commandant zegt een paar regeltjes, je kunt nog een paar meter rondlopen en dan PATS zwart beeld. Het enige verschil met de nieuwe driver is dat de computer vanzelf opnieuw opstart en ik niet hoef te resetten.. toch bedankt voor jullie hulp :)
 
Geplaatst door mvdd
Het enige verschil met de nieuwe driver is dat de computer vanzelf opnieuw opstart en ik niet hoef te resetten..
Heb je WinXP?
Zo ja, ga eens naar;
Deze computer>eigenschappen>geavanceerd>opstart- en herstellinstellingen>haal hier het vinkje weg bij "De computer automatisch opnieuw opstarten."
Nu krijg je als het goed is een bluawscherm met een foutmelding.
Plaats deze eventueel hier in je topic.

Hoe zwaar is je voeding?
 
Quote mvdd:ps. het zijn wel gekopieerde cd's, de crack stond op de cd.

Quote muurhond:Zelfs een legale versie kan bugs bevatten.

Sorry hoor maar is een gekopieerd spel met een crack legaal? Sorry voor offtopic maar ben gewoon benieuwd.

Groeten,
 
Sorry hoor maar is een gekopieerd spel met een crack legaal? Sorry voor offtopic maar ben gewoon benieuwd.
Groeten, [/B]


Dat zegt hij toch niet!
Muurhond zegt simpelweg:"Zelfs een legale versie kan bugs bevatten."

Lijkt me toch niet zo moeilijk te begrijpen.

Grtz.
 
Call of Duty draait op mijn PC (ook met Radeon 9700 PRO) wel goed maar wel met SP1 geinstalleerd en met directX9.0b.

Grtz.
 
Jammer

Jammer maar hij werkt nog steeds niet, ik geef het op. Bedankt voor de reacties
 
Geplaatst door plotter


Quote muurhond:Zelfs een legale versie kan bugs bevatten.

Sorry hoor maar is een gekopieerd spel met een crack legaal? Sorry voor offtopic maar ben gewoon benieuwd.

Groeten,

Dat is heel wat anders. Ik heb et over de bugs, niet over wat wel of niet legaal is.

Jij zei:
Gewoon het spel kopen weet je zeker dat het werkt, zo duur is het nou toch ook niet meer.

Een legale versie kan ook bugs bevatten. Dus garantie dat het dán werkt, heb je ook niet zoals jij wel probeert te zeggen.
 
@ muurhond, je hebt gelijk. Ik had moeten zeggen dat je dan meer kans hebt dat het dan wel goed werkt. Maarja wat heb je aan meer kans. Pff laat maar, ik zeg al niks meer :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan