Call of Duty

Status
Niet open voor verdere reacties.

fdevroege

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2002
Hi. Ik heb Call of Duty geïnstalleerd. Nu laat hij bij opstarten wel even snel het titelscherm zien maar vervolgens verschijnt een foutmelding. Daarin staat ... video card seems to be missing one or more features required to run CoD... en er wordt gesuggereerd drivers (opnieuw) te installeren.
Nu heb ik net een nieuw systeem gekocht, een Targa Visionary AV2500+ systeem met een Asus A7V8X-MX/S grafische kaart.
Kan ik dit spel hier niet op spelen??? Of moet ik toch OpenGL(-drivers) en/of DirectX(-drivers) installeren? Waar vind ik die? Ik heb al gezocht bij Asus en Targa. DirectX9.0b bij Microsoft gedownload en geinstalleerd maar hij werkt dus nog steeds niet...
Wie kan mij svp helpen?

Hans,

Bedankt voor je snelle reactie...
Ja hij is legaal, maar demo-versie.

vr.gr. Frans

Je videokaart is te mager voor het spel. De snelheid van de kaart is te langzaam en hij mist features die het spel nodig heeft om zoiezo te kunnen draaien.

Nieuwe drivers voor de videokaart veranderd hier nix aan. Je zult dus een andere videokaart moeten aanschaffen voor dit spel.

De videokaart van de topicstarter is een onboard S3 UniChrome.

(http://www.chip.de/artikel/c_artikel_11878124.html?tid1=14932&tid2=26217)

Laatst bewerkt:
Geplaatst door H@NsiePanzzzer
Legale versie?

Wat heeft het nou te maken met legaal of illegaal, het spel kan wel goed beveiligd zijn maar met een goeie cracker*GEEN HACKER* haal je het er zo af, ik heb hier 10 tallen grote games die het gebrand->gebrand->gebrand nog goed doen.

*HACKER is iemand die bugs uit een programmeer code haalt en creatieve oplossingen bedenkt voor programma's met problemen.

Meeste mensen vergissen zich hierin en kijken raar op als je zegt dat je een hacker bent

Geplaatst door Peter_Evers

Wat heeft het nou te maken met legaal of illegaal, het spel kan wel goed beveiligd zijn maar met een goeie cracker*GEEN HACKER* haal je het er zo af, ik heb hier 10 tallen grote games die het gebrand->gebrand->gebrand nog goed doen.

*HACKER is iemand die bugs uit een programmeer code haalt en creatieve oplossingen bedenkt voor programma's met problemen.

Meeste mensen vergissen zich hierin en kijken raar op als je zegt dat je een hacker bent

Ontopic graag. Je begint nu over een heel ander onderwerp te praten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan