call of duty

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroenturbo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 feb 2005
ik van de week het spel gekocht.
dat ging allemaal goed, maar nu wil ik het spel opstarten. dat doet hij gedeeltelijk maar dan geeft hij een bericht dat ik mijn driver moet vernieuwen en de oude verwijderen. nada tgedaan te hebben geeft hij steeds het zelfde bericht. wie kan mij helpen?

in heb een laptop DELL latitude C600

alvast bedankt
jeroen

Heb je ook de (eventueel ??) vernieuwde videodriver opgehaald bij Dell?
Kan je hier doen mbv je service tag.

Ik denk trouwens dat je problemen zult houden tijdens het spelen: je laptop voldoet niet aan de minimumsysteemeisen voor CoD, laat staan aan de aanbevolen systeemeisen.
CPU 1 --> 1,8 GHz en jij hebt 850 MHz
RAM 128 --> 256 MB en jij hebt 128 MB

ik heb bij dell alles gedonwload maar dat haalt niks uit

in mijn systeem gegevens geeft hij aan:

pentium III
kloksnelhied 850 MHz
256 MB Ram geheugen

minmaal aanbevolen 700 MHz en 128 MB staan op het doosje van het spel.

maar het spel vereist ook een: 3D hardware Accelerator Card, 100% DirectX 9b compatible 32 MB hardware accelerator with full T&L capabilities video card

zou het daar aan liggen?:confused:

als dat zo is dan heb ik een spel waar ik niks aan heb, das wel jammer

en ik kan hem niet meer ruilen boehoe :(

ps ik hoop dat iemand een oplossing weet om het toch aan de praat te krijgen
alvast bedankt jeroen

maar het spel vereist ook een: 3D hardware Accelerator Card, 100% DirectX 9b compatible 32 MB hardware accelerator with full T&L capabilities video card

Volgens Dell.nl heb jij een Ati Rage Mobility kaart; dit is een ouder model en ondersteunt iig niet de Transform&Lighting techniek.

Het enige advies wat ik kan geven is om het spel met de laagste instellingen proberen te spelen en vooraf alle andere toepassingen via Ctr-Alt-Del te sluiten. Ook je opstartitems als antivirus, firewall etc eerst afsluiten.

Succes!

Waarom staat deze vraag hier? Ik ben er toch zeker van dat hier een apart gedeelte voor te vinden is...

[Gemeld aan moderator, post mag na verplaatsing verwijderd worden]

heb je er aan gedacht dat niet alle spellen compatible zijn op een laptop?????

bij mij doet hij het ook niet op de laptop!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan