Call of Duty

Status
Niet open voor verdere reacties.

laska

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 okt 2004
Hallo,

Ik heb het spel Call of Duty gedownload, dit zijn 2 cd's, het waren Bin-images ik heb ze met iso-buster uitgepakt, en wanneer ik het spel wil installeren dan geeft ie op een gegeven moment aan "insert Disk 2"!

Wat moet ik doen om ook CD 2 te kunnen installeren?

groeten Laska

Het programma ISO-Buster is mij niet bekend maar wat je kunt proberen is het Bin-bestand omzetten tot ISO-bestand (lukt dat met ISO-buster?).
Daarna kun je een virtuele speler gebruiken zoals Alcohol 120% of Deamon tools om het image te laden.
Als het programma om disk 2 vraag moet je dus disk 2 in de virtuele speler laden.
Misschien kan die ook met ISO-buster?

ideetje?

probeer eens allebei de iso's in dezelfde map uit te pakken met isobuster.
en draai dan de installatie nog een keer.
kheb et ook ooit gehad en dan loopt de installatie gewoon door omdat cd2 zich dan op dezelfde locatie bevind als cd 1 .

zorg er dus voor dat alle bestanden van de installatie in exact dezelfde map bevinden.

khoop dat het ook voor jou werkt

groeten
maikel

Het is gelukt met Alcohol 120%.

Bedankt voor de hulp

ik had het zelfde probleem... je moet daemon tools downloade.. en dan als je hem geinstalleerd hebt linker muisknop op da icoontje er van (rechts onder, (rood bliksempje)) en dan eerst die call of duty iso van cd1 moute, en als hij dan om cd 2 vraagt doe je het zelfde alleen dan pak je de iso van cd2.... en klaar is kees:D

Geplaatst door boltc
ik had het zelfde probleem....... en klaar is kees:D
De vraagsteller had het al opgelost. daarbij is de vraag van Maart dit jaar.:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan