call of duty

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin sk8erboy

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
naamloos6sp.png

deze melding krijg ik als ik een paar min op internet speel, dan gaat het vet lekker, aardig wat kills en dan krijg ik dit, wat is dit en wat kan ik er aan doen?

oja, ik heb het spel van iemand geleend, geinstaleerd, en vervolgens speel ik er mee op internet. de eigenaar van t spel speelt niet online, hij doet alleen single player

ik zie wel iets:p Ik denk dat er iets mis is met je punkbuster?? Zou die ff opnieuw installeren:)

zal t nog ff zo doen als t lukt.

maar cker weten dat de oplossing is om hem opnieuw moet instaleren, heb hem namelijk niet meer thuis liggen

nou ik heb inmiddels ff gou t spel opnieuw geinstaleerd maar hij doet het nog steeds, ik kan heel even spelen en dan gooit ie me der uit .

voor de gene die het plaatje niet kunnen zien, de text:

server disconected - has been kicked via punkbuster (for 2 min) ... MD5tool mismatch main/game_mp_x86.dll (len =2048

Speel je met de cd erin of heb je een deamon tools of andere virtuele cd driver
succes

de "multiplayer" versie heeft behalve de 1e keer geen cd nodig dus geen tool of crack, maar na de herinstalatie heb ik hem ff met cd geprobeerd en hij deed het nog niet

als je het spel er af gooit dan blijven de eventuele savegames en instellingen staan, waar staat de map met die gegevens? en hoe heet die

ik heb inmiddels egt alles al een keer verwijdert en nog doet hij het, punkbuster blijft me er uit gooien en ik heb geen idee waarom

Geplaatst door kevin sk8erboy

server disconected - has been kicked via punkbuster (for 2 min) ... MD5tool mismatch main/game_mp_x86.dll (len =2048

Lijkt wel alsof er data van het originele spel is aangepast....

Heb je er mods of andere dingen bijgezet ?

Anders moet je de gasten van www.codfiles.com hier
naar vragen op hun forum, die weten et vast wel

Greetz,

Tijmen

:cool:

heb het bestandje van iemand anders gekregen, vervolgens er in gezet en hij is nu weer goed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan