Cam problemen met msn 2009?

Status
Niet open voor verdere reacties.

milosafarm

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 sep 2011
Dag allemaal,

Ik heb een heel klein vraagje.
Elke keer als ik met mijn Toshiba laptop op msn een cam gesprek wil aangaan, dan doet ie in het begin heel normaal, maar dan begint mijn cam raar te doen. Die gene waarmee ik aan het cammen ben ziet ie een zwarte scherm, dus hij/zij ziet me dan niet maar hoort me wel.

Ik heb heel vaak me msn verwijderd en opnieuw geïstalleerd maar niks. Ik heb ook bij de webcam opties gekeken, maar ook niks. Hier kan ik helaas geen deeg van maken.

Ik hoop dat jullie misschien een idee hebben waar aan het ligt?

Alvast bedankt!

Groetjes Milosafarm

hoi

ik heb zelf een toshiba p300-d en bij mij gaat mijn webcam ook op zwart beeld

ik heb er zelf nog niks aan kunnen doen , maar ik denk dat je er ook niks aan kan doen

het enigste wat bij mij werkt is fel licht in de webcam schijnen en dan pas ben ik weer zichtbaar

Hallo,

Kennen jullie sKype?
ik raad jullie aan om daar mee te bellen.. Misschien werkt dat beter?
Persoonlijk vindt ik Skype veel beter met videokwaliteit en ook met geluid ;)

ja dat is het probleem bij mij in dit geval niet

ik weet dat skype beter is ook al valt het soms weg bij mij (maakt me in principe niet eens uit)

maar het beeld van de webcam word zwart en bij mij ligt het niet aan msn

bij mij gebeurt het in elk programma tenzij ik gewoon een goeie belichting achter me heb staan

dus is het in mijn geval een slechte webcam die onder een klein beetje donkere omstandigheden op zwart beeld gaat

als het je echt om het cammen gaat koop dan gewoon een losse die je kan aansluiten via usb

Laatst bewerkt:
Is het misschien mogelijk, dat de cam reageert op licht? Want als ik de cam bijv. 's middags aanzet doet ie normaal, naar mate we de avond naderen, gaat mijn scherm zwart. Dan kan de gene waarmee ik cam me wel horen, maar me niet zien. Maar als ik een sigaret opsteek zie je die vonkje van me aansteker heel raar eigenlijk. Weet iemand hier raad mee?

lees je wel de berichten die ik gestuurd heb

als je fel licht in de webcam schijnt ben je weer zichtbaar , als het goed is

ik heb hetzelfde probleem onder donkere omstandigheden zijn de webcams van de toshiba gewoon waardeloos

ik zou voor een losse webcam gaan die je aansluit met usb

Laatst bewerkt:
@Milosafarm: Waarschijnlijke heeft je webcam licht nodig om goed te werken, probeer eens een lamp achter je cam te zetten (heb je net zoiets als de flitser van een fotocamera) en deze op je richten, doet ij het dan wel?

@aloew Ik dnek dal milo je berichten wel leest, maar andere dingen proberen kan ook voordat je aankopen gaat doen.

@BleutoothUSB

ja daar heb je gelijk in

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan