cam werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

milcop

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2009
[UPDATE] cam werkt niet

beste....

mijn pa wou zijn webcam ook maar eens weer op zn pc aansluiten maar die werkt nu ook al niet
hij heeft de cam al ingesteld in windows live messenger 9.0 maar hij werkt nog steeds niet
om de instellingen te veranderen doet hij t wel maar in een gesprek niet

wat kan hij doen

groeten milco

Laatst bewerkt:
In een gesprek in Windows live Messenger staat er rechtsboven vlak bij het kruisje een pijltje naar beneden, als je daar op klikt en dan met je muis naar beneden gaat tot je bij extra bent, en daar Audio en Video instellen gebruikt, zou hij daarna moeten werken!

Ik wens je veel succes ermee, en ik zou graag weten of het gelukt is!
- Piriform

thnx voor die snelle antwoord

ze gaan er nu mee aan de slag en dan laat ik weten of het gelukt is...

Edit:

Helaas werkt dit niet
zijn er andere oplossingen

Laatst bewerkt:
Ik zie een aantal opties openstaan.

- Stuurprogramma's goed installeren.
- Bij "opties" kijken of het webcam icoon aangevinkt staat.
- Nog een keer video/audio goed proberen in te stellen.

thnx voor de reactie

ik zou t via msn naar haar doorsturen en zodra haar laptop weer aan gaat kan ze t doen

thnx

thnx iedereen voor de hulp maar nu heeft mn pa ook een probleem

die is anders dan deze waar ik het topic voor had gestart N.l. als hij de cam start dan ziet hij zichzelf niet en een ander zit hem ook niet
hij is al ingesteld bij msn maar nog steeds doet hij het niet
hij heeft een labtec webcam

wie kan mij helpen

grtzz

beste lezer,

Ik heb ooit msn 2011 geinstaleerd maar opeens deed hij het niet meer. Toen heb ik die versie verwijderd en de msn 2009 geinstaleerd en die doet het wel. Gelukkig maar nu kan ik geen videogesprekken doen. Ook niet als iemand mij uitnodigd... En als ik probeer om msn2011 terug te downloaden lukt dat ook maar als ik hem wil opstarten krijg ik de melding "Windows Live Messenger 2011 werkt niet omdat de logboek gegevens niet goed zijn geinstalleerd" of zoiets. Ik heb ook al opgezocht wat dat nu eigenlijk is, dat logboek, ben er ook al geweest maar heb geen idee hoe ik het moet oplossen... Hulp zou welkom zijn! Dankje!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan