cam

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitch49

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2007
hallo ik heb een brobleem met mijn nieuwe webcam. ik heb onlangs windows 7 ultimate 64bits laten instaleren. maar de webcam doet het niet. het is een hercules dualpix exchange hij moet het doen op windows 7 32 en 64 bits. ik heb hem geinstaleert en ook afgesteld en hij doet het ook. maar als ik de instalatie, ook op messenger afsluit en ik wil hem opstarten dan krijg ik de melding interne fout zie bijlage. ik heb gecontroleert bij apparaat beheer en alles is ok daar, heb hem nogeens naar besturings programmas laten zoeken, maar heb de nieuwste er staan. heb ook al gebrobeert als administrator te starten ging ook niet. kan iemand mij hierbij helpen dank u.

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    93,4 KB · Weergaven: 32
hallo ik heb onlangs een bericht hier geschreven dat ik een brobleem met mijn cam heb. die het niet wil doen op windows 7 ultimate 64 bits, wat normaal wel moet werken dus. ik heb al bescgreven dat als ik hem instaleer en aan het einde van de instalatie de cam kan instellen ik wel beeld heb, maar als ik hem dan afsluit en hem wil starten via snelkoppeling op bureaublad hij het niet doet. ik heb hier nog een bijlage van aparaat beheer en van windows 7 advisor die ik heb laten lopen. ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. dank u.

sorry was weer wat vergeten.

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    93,4 KB · Weergaven: 26
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan