Camcorder JVC GZ-MG40e krijgt bestanden niet verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

SPOREACTIVATOR

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2008
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met mijn videocamera.
Ik heb deze zomer filmpjes gemaakt. En wil die graag verwijderen omdat de harde schijf vol zit. Alleen nu wil ik dat doen. En geeft de computer aan dat de bestanden beveiligd zijn door schijfbeveiliging. Nou heb ik die functie al lang uitgezet op de camcorder!
Maar die melding blijft steeds komen!
Weet iemand een oplossing hier voor!

Groeten Diederik.

Re

Hallo!

Die camera heb ik ook, maar op jou probleem in te gaan:
Je kunt ook alle bestanden in één keer van de camera verwijderen vanaf je camera zelf. Zo hoef je dus niet het op je pc aan te sluiten en gevolgen van dien/ dat je elk bestand één voor één hoeft te verwijderen.
En als je het dan echt via de pc wilt doen:
-Log in als administrator.
-Kijk of de instellingen van de map goed zijn: Read-Only aangevinkt etc.

Groetjes Marc.

Btw: Gaat de batterij bij jou ook zo snel op!?
Als ik hem oplaad, en de volgende dag kijk is de batterij alweer bijna op zonder hem aan te hebben gehad. + Als ik het oplaad, dat ik het dan maar ongeveer maximaal 10 minuten aan kan hebben voordat de batterij alweer op is.. Ik wordt er gek van. Heb jij hier last van?

Oja ik zie het, het is gelukt.
Bedankt!
En over het antwoord op jou vraag:
Ik heb daar geen problemen mee, ik was laatst naar China geweest makkelijk de hele dag kunnen filmen.

Groeten

re:

Wow!
Ik gebruik de standaard 700 mAh batterij die bij de doos zat. Ik denk dat het ligt aan de kwaliteit waarmee er gefilmd wordt. Normaal staat hij bij mij op Ultra Fine, even proberen met andere kwaliteit dus even :).
Bedankt nog verder!
Happy new year & Kerst! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan