Camcorder not found

Status
Niet open voor verdere reacties.

stascccp

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2005
Hallo!!! :-)
ik heb een probleem. als ik mijn digitale video camera op de pc aansluit (met USB kabel), dan open ik de bijgeleverde programma (die het eerst altijd normaal deed) IMAGEMIXER. maar ik kan geen bestanden meer op mijn pc zetten want er staat: camcorder not found.
ik heb geprobeerd een ander programma te downloaden, magix movie maker. en daar deed ie het. maar daar krijg ik een super klein beeld 16 bij 12 ofzoiets. en er zit ook geen geluid bij. dus toen heb ik een ander programma, video edit magic, gedownload. en daar hetzelfde als bij magix movie maker.
maar vroeger, met imagemixer, kreeg ik een beeld van 600 x 800 en het geluid was prima.
kan iemand mij PLEASEEEE helpen/tips/advies geven over wat ik kan doen om die vakantie filmpjes op pc te zetten??
alvast SUPER bedankt!!!!! :D :thumb:

Ik weet het niet... in XP wordt zo'n camera automatisch herkend.
Moet je misschien de camera opnieuw installeren?

mijn pc (win 98 se)herkent de camera wel maar niet in dat programma. wel in andere programma's maar in die programma's (demo's die ik van internet heb gedownload) krijg ik heel heel klein formaat en geen krakend/raar geluid :(

nou als iemand nog iets weet please laat het me weten!!!!:D :D :D :D :D

camera: JVC digital video camera, GR-D53e
kheb imagemixer weggehaald en opnieuw geinstaleerd maar nog steeds CAMCORDER NOT FOUND. imagemixer heeft goede kwaliteit daarom wil ik zo graag dat ie het doet :)

What should I do when my camera is not recognized?

Please try rebooting Windows or reconnecting the device.

Dit is wat Imagemixer als support biedt.
Dit heb je zeker al geprobeerd. :(

ja tuurlijk heb ik dat al geprobeerd :)

maar niks. het is gewoon dat met imagemixer ik het beste kwaliteit (800x600) krijg en met andere programma's krijg ik 16x12 (in formaat).
misschien kan iemand mij een ander programma aanraden??????? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan