camcorderbeelden naar computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariela

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2007
Het lukt mij niet om de beelden van de digitale filmcamera te transporteren naar de computer. Computer 1 heeft XP sp2 en computer 2 heeft XP sp1. Programma is pinnacle studio 9 se. Met firewirekabel aangesloten, desondanks vind het programma geen digitale videocamera.

Wij hebben ook een digitale camera (van Sony), en daarbij is het noodzakelijk om eerst de meegeleverde software te installeren. En eens in de instucties te kijken hoe je het overzet. Dit probleem kwamen wij ook eerst tegen, maar toen we het probleem gevonden hadden, bleek het dat we eerst iets in de camera moesten starten dat begon met overzetten. Anders ziet je computer helemaal niks :rolleyes:

gr Mike

Het is een Canon digitale video camcorder. MVX 300.
Het is eerder al wel gelukt, nu krijgen we het niet meer voor elkaar?!?

Soms lukt het wel en soms niet.
Nu gooit de computer (mijn computer) de externe harde schijf eraf wanneer ik de digitale camera aansluit op de externe harde schijf. Digitale camera kan niet op C-schijf want de computer heeft geen Firewire-ingang.
Was vorige week geen probleem, alleen lastig was dat hij steeds maximaal 14 minuten opneemt dus de film in kleine stukjes knipt. maar dat is wel weer op te lossen door alles aan elkaar te breien met Studio 9 se.
:confused:

oh ja, software canon niet gevonden

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan