Camer op z'n kop

Status
Niet open voor verdere reacties.

ossie3

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2011
Hallo,

Ik heb laadst Windows 7 geïnstaleerd en de computer ging na 5 dagen ongeveer zich zelf configruren naar SP1 en daarna is mijn camera op z'n kop hangen.

Mijn laptop model is: Asus X71Sseries

Kan je iets specifieker zijn dan "Asus X71 series"? Er zijn namelijk 7 laptops met die naam, wel gezegd de X71A, X71SL, X71TL, X71Vn, X71Q, X71Sr en de X71Tp.

U heeft mij laptop model gevonden, want ik zie dat u het heb getypt ''X71Sr''

Laatst bewerkt:
Maar als ik erop klik staat ''OS'' en dan kan ik alleen kiezen uit ''Vista 32 bit'' ''Vista 64 bit'' en ''Anders''??? welke moet aanklikken om te downloaden, want ik heb toch ''Windows 7'' geinstallerd.

Als er op de laptop Windows 7 32-bit staat, dan Vista 32-bit downloaden. Staat er op de laptop Windows 7 64-bit, dan Vista 64-bit downloaden.
(Vista = Windows 7, alleen met een andere buitenkant en een hoop bugfixes)

Als ik het download staat er ''Fout Installatie mislukt! USB. UVC VGA/.M WebCam''.

En toen ik nog Vista had, had ik een progamma ''lifeframe'' en daar kon ik met me camera van alles doen maar toen ik ''7'' had geïnstaleerd had ik hem niet meer.

Er staan toch meerdere drivers voor die webcam? Probeer die anderen dan eerst eens.

Ik heb alle ''DRIVERS'' uitgeprobeerd alleen de tweede kan ik installeren en er staat dat je, je computer moet overnieuwstarten en als ik dat doe gebeurd er verder helemaal niks!

Laatst bewerkt:
Misschien is dit een beter manier, dat jij het gewoon maakt via teamviewer, want mij lukt het echt niet. Als je het goed vind, stuur me dan een prive-bericht.

Laatst bewerkt:
Als de drivers het niet doen, komt dat waarschijnlijk omdat ze überhaupt niet werken op windows 7, dan kan ik verder niets doen, via teamviewer kijken heeft dan ook geen zin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan