camera’s zonder wifi installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

sansites

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2012
Hallo,

Ik wil de bekende camera’s van de Action installeren. Hier is een WiFi netwerk voor nodig wat er op de locatie waar het moet komen te hangen niet aanwezig is. Zijn er nog andere manieren om dit op een netwerk aan te sluiten?

Heb je de handleiding al gelezen? Zitten er meerdere aansluitingen op?
Maak je conclusies.

Als je goede beveiliging wilt, dan zou ik geen Wifi aanraden. Een doorgewinterde inbreker legt dat Wifi-netwerk zo plat met een wifi-jammer.
Ik heb al een aantal nieuwsberichen gelezen dat inbraken niet geregistreerd zijn op de DVR, en dat er een mooi gat tussen de tijdstempels zat.

Laatst bewerkt:
Waarom erop bezuinigen?
Een beetje vandaalbestendige beveiligingscamera met een rj45 aansluiting zit je al gauw op €300,=.

En dan moet je nog een kabeltje trekken. Maar als veiligheid belangrijk is, is dat het zeker waard.

Ik begrijp jullie reactie. Echter heeft het voor mij een ander doel dan veiligheid. Het is een beetje complex, maar het is voor een specifiek project nodig. Er is niet zoveel budget beschikbaar. We hoeven ook niet terug te kijken, alleen live beeld. Vandaar de vraag of er iets bestaat waarmee ik de camera’s kan verbinden.

Bijvoorbeeld: bestaat er iets waarmee je een netwerk kan maken zonder internet, waar je de camera’s op zou kunnen aansluiten.

maak een hotspot met je mobieltje en laat dat bij de camera liggen.
Bedraad zijn er voldoende te koop.
ook voor een kleine beurs maar verwacht er dan niet te veel van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan