Camera App op Galaxy Ace is verdwenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

denniz 13

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jan 2011
Hallo allemaal,

Toen ik gister mijn toestel had geroot, stond er dat ik een kleine hack over mijn camera heen kon halen, zodat het geen geluidje meer zou maken en dat de camera ook gebruikt kon worden als de batterij bijna leeg is.
Ik dacht dat dat wel leuk zou zijn, omdat ik het toch niet kon vinden met die 2 nadelen van de camera. :)

Toen ik dat dus had gedaan, was mijn camera app verdwenen, en die kan ik ook niet meer terug vinden. :confused:
Ik heb ook een andere app gedownload, genaamd "stille camera", maar die werkt ook niet. daar krijg ik een error.

Toen dus maar mijn toestel ge-unroot...
Vandaag heb ik dus mijn hele toestel gereset (hard reset via het recovery menu) maar het probleem blijft voorkomen.

Wie heeft hier een idee hoe ik dit op zou kunnen lossen?
Het is namelijk nogal irritant dat ik nu mijn camera niet meer kan gebruiken. :confused:

Groeten, Dennis

Als die app via root eenmaal is verwijderd, dan is het niet zo makkelijk om dat weer terug te halen.
Alvast een tip: Ga NOOIT zomaar in apps klungelen met root als je niet met 100% zekerheid weet wat je aan het doen bent, je kunt dus dit soort problemen krijgen.

Probeer even te googlen of je de standaard Camera app kunt terugvinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan