Camera drivers voor Acer Aspire 9410

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuning4you

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2007
Ik heb Windows XP opnieuw geïnstalleerd op een acer aspire 9410.
Van de website heb ik de cameradrivers voor Bison en Logitech al eens geïnstalleerd maar zonder resultaat. Onder apparaatbeheer blijft de camera met een uitroepteken staan.

De eigenaar van de laptop heeft de software bijgeleverd niet meer.

Iemand een idee?

Ja hoor :cool:. Zover was ik al mee :).
Heb nog eens de beide geïnstalleerd maar zonder resultaat.

Ja juist wel dat is goed.Waarom die dan niet doet is me dan ook een raadsel ervanuitgaande dat je voor je juiste os de juiste drivers hebt.
Moet je niet toevallig eerst je cam activeren dmv een functie toets???

Neen denk niet dat ik die moet activeren.
Deze komt wel in apparaatbeheer te staan maar met het gele vraagteken en onder "overige apparaten".
Ik vrees ervoor dat ik XP nog eens zal moeten installeren :(. Zit er me al uren suf achter te zoeken.

De pc opnieuw voorzien van XP prof.
De installatie voorzien van Camera Logitech 9.4. De software staat erop maar de "camera" staat nog tussen de overige apparaten. Het heeft dus niet geholpen.

Het is gelukt. Na veel zoekwerk kwam ik op een ander forum terecht en zag ik onderstaande info (blauw).
Het is dus opgelost met de drivers en software uit webcam_logitech_9.4.4.1084a.zip.

Geachte Acer klant,,

Wanneer u naar de volgende directory browsed: C:\Windows\BisonC07, in die map staat het bestand LiveCa07.exe. Wanneer u de toepassing gevonden hebt, dubbel klikt u erop en dan begint de installatie meteen. Dit bestand is niet gelinkt aan shortcuts op het bureaublad of aan programma's, vandaar dat het niet werkte.

Wanneer deze niet te vinden is kunt u deze alsnog van onze website downloaden. Hiervoor zal dan wel eerst alles moeten deïnstalleren (wat betreft de Acer Orbicam software, drivers daarvan en de applicatie) dan rebooten en dan Acer Orbicam driver (Bison) en Acer Orbicam Bison utility 1.0.0.19 downloaden en installeren.

het is opgelost !! deze mail kreeg ik.

http://support.acer-euro.com/drivers...k/as_9410.html is de link met de bestanden voor uw model.

Mocht dit uw vraag niet volledig beantwoorden, dan verzoeken wij u om via onderstaande link te reageren:
When your request is not answered to your satisfaction, please respond by using the link mentioned below :

http://support.acer-euro.com/request/nl/index.html

Met vriendelijke groet,
Kind regards,

Call Centre
Customer Care Desk

Na das mooi voor je..:thumb:

Blijft mij nog wel een raadsel waarom ze van de acer site het niet doen....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan