Camera herkent geheugenkaart niet meer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

RS281168

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 nov 2011
Hallo,
ik ben net binnengekomen hier via Google omdat ik een probleem heb met mijn
FujiFilm Finepix 9.0 mp, al geruime tijd gebruik ik deze cam om mijn Koi in de vijver en mijn karpervangsten vast te leggen en met succes, nou doet het volgende zich voor,
mijn zoon heeft pas een verjaardagfeestje gehad en dat zou ik wel even vastleggen op film en foto's............, Niet dus, op het moment dat ik de cam aanzet krijg ik in het scherm te lezen "Foto's worden opgeslagen op intern geheugen" ????
De geheugenkaart die gebruikt word is een Transcend SD 2gb, deze kaart gebruik ik al geruime tijd en nooit geen problemen mee gehad, het kaartje staat ook niet op slot,
ik heb het ook geprobeerd met een nieuwe kaart ( Emtec SD 1gb ) maar ook bij die geeft hij dezelfde tekst aan ?
Ik heb gedacht aan vuil en heb de cam dan ook met lucht schoongeblazen maar helaas heeft het niet geholpen, ik heb nu de MP terug gezet naar 5 mp en kan dan 7 foto's maken op het intern geheugen maar dat is met het vissen nog wel te doen maar voor andere dingen word dat een probleem. De kaarten heb ik ook geprobeerd op een andere cam van de buurman en daar doet het probleem zich niet voor ?
Wat kan het probleem zijn ? Wie kan mij helpen.
Gaat de cam richting prullebak of is er nog hoop ?

Bij voorbaat dank:(

Hallo

Een camera heeft intern geheugen, maar daar kun je maar een beperkt aantal foto's op opslagen. Als ik lees dat de kaartjes in een andere camera wel gelezen worden, vrees ik dat het kaartlezertje van de camera defect is.

We hebben maar besloten dat deze camera verleden tijd is,
ben nu op zoek naar een nieuwe, eventuele suggesties zijn welkom;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan