camera op USB computer gaat op zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

M@rtin

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2000
Hallo,

sinds enige tijd gaat mijn computer P4 soms meerdere keren per avond op zwart, alsof in één keer de stroom eraf gaat, en start vervolgens weer normaal op.
dit is een lastige klacht omdat het niet altijd gebeurde, nu is de klacht wat duidelijker.
wanneer ik mijn camera aansluit op de USB 2.0 aan de achterzijde van mijn computer gaat de computer op zwart zodra hij de foto's gaat openen vanaf de camera.
ik heb dit meerdere keren uitgeprobeerd en hij blijft dit doen.
op de aansluiting aan de voorzijde, die wat trager is, doet hij het wel zoals het moet.
steeds wanneer hij op zwart is geweest krijg ik de melding dat de computer hersteld is van een ernstige fout.

groet, Martin

Schakel eens uit dat de pc heropstart wanneer een ernstige fout optreed dan kan je de foutmelding rustig lezen.

Zijn de usbpoorten vanachter aan de pc trouwens onboard of niet?

Hallo,

de USB achter is inderdaad onboard.
de melding na een herstelling van een ernstige fout is:
het systeem is hersteld van een ernstige fout! (dat zal dan wel op de uitschakeling slaan). handtekening van de fout BC code 100000d1
BCP1: 00000000(soms ook354F207F) BCP"2: 00000002 BCP3: 00000000
BCP4: 00000000 (soms ook F 879602C) OS Ver:5_1_2600 SP: 2_0 Product: 768_1

hopelijk heb je hier iets aan.

groet, Martin

Open even de systeemeigenschappen, kies op het tabblad geavanceerd voor opstart en herstelinstellingen en daar vink je uit dat de computer automatisch opnieuw moet opstarten als zich systeemfouten voordoen.

De volgende keer dat het probleem zich voordoet lees je rustig wat er op je scherm staat ;-)

Hallo,

ik zal deze tip uitproberen en laat zo spoedig mogelijk van mij horen.
alvast bedankt voor de moeite.

groet, Martin

camera op USB

Hallo,

het fouten rapport geeft ook nu bijna het zelfde als alle andere keren namelijk het volgende.
BCCode: 1000007f
BCP1: 00000000 BCP2:000000000 BCP:000000000 BCP4: 00000000
OS Ver: 5_1_2600 SP: 3_0 Product: 768_1

groet, martin

Hallo,

is er dan niemand die een oplossing weet, hij heeft deze klacht (soms wel drie keer op één avond) spontaan vooral tijdens rust, en altijd wanneer ik mijn camera aansluit op de USB 2.0

groet, martin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan