Camera probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

fcgrunn

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
hallo,

Mijn oude digitale camera doet het sinds de zomervakantie niet meer. Hij heeft het altijd goed gedaan, maar volgens mij is er een tijdje terug iets op gevallen op opgelegt en nu werkt de camera niet meer. er komen nu allemaal strepen in beeld.

zie hier het voorbeeld. Als jullie dit zo zien, wat kan er dan stuk zijn aan de camera?

ik heb inmiddels al wel een nieuwe, maar mijn vraag is wat is hier mis mee?

alvast bedankt

Ander geheugenkaartje geprobeerd?

Ja heb ook ander geheugenkaartje geprobeerd.

Ik heb het geheugenkaartje ook in mijn nieuwe camera gehad (Ricoh Caplio R4) en daar foto's mee gemaakt en die foto's waren wel goed.

Laatst bewerkt:
heb je al eens in het menu van je camera gezocht naar iets als "clean CCD" (of CMOS/chip/etc)?

gewoon een nieuwe aanschaffen hij is gewoon dood had ik ook

Deze camera is overleden. Dit heeft niets met vuil op de sensor te maken.

Er valt hier dus niks meer aan te repareren?

Maar wat is er dan stuk als hij zulke foto's maakt? kan iemand mij hier antwoord op geven?

Daar kan ik je geen antwoord op geven.
Wanneer ik dat wel kon, ging ik die dingen repareren.:D

Je kan de camera laten repareren, met vooraf een prijsopgave. Echter of het dit wel waard is....................

Daar kan ik je geen antwoord op geven.
Wanneer ik dat wel kon, ging ik die dingen repareren.:D

Je kan de camera laten repareren, met vooraf een prijsopgave. Echter of het dit wel waard is....................

Ik zal wel een keer langs een winkel gaan met de vraag of zij mij misschien kunnen vertellen wat het eventueel zou gaan kosten. Als de kosten te hoog zijn dan laat ik het niet doen.

Ik heb zelf net wel een nieuwe camera, en gebruik de camera vaak om foto's te maken van feesten enzo. Deze nieuwe wil ik nog niet gelijk weer overal mee heennemen. Als die andere voor een klein bedrag gerepareerd kan worden, dan doe ik dat, dan kan ik die oude gewoon daarvoor gebruiken.

Toch bedankt voor je reactie :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan