Camera toegang werkt niet met nieuwe router

Status
Niet open voor verdere reacties.

niekj

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2010
Ik heb sinds enige tijd de Zyxel P-2812HNU-F1 voorheen was dit de zyxel prestige 600 series. Met de oude router kon ik de camera (eigenlijk de dvr 400 series recorder), die op de router is aangesloten met netwerkkabel, via mijn computer bereiken. Sinds ik de newerkkabel in de nieuwe router heb gedaan, lukt dit niet meer. De dvr wordt niet meer gevonden in het netwerk. Op de DVR zelf blijft het netwerklampje knipperen. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie.

Ik ben nog even met de camera aan de slag gegaan. Ik heb eerste zowel de router als e dvr herstart, maar de DVR krijgt steeds geen ip adres toegewezen van de router. Daarom heb ik de DVR zelf een ip adres gegeven, maar deze wordt nog steeds niet zichtbaar in het netwerk. Ik heb zowel geprobeerd om in de router een statisch ip adres toe te laten wijzen als in de DVR een ip adres invoeren. Als ik via de DVR een ip adres invoer en vervolges in de DVR kijk naar het systeemoverzicht knippert het ip adres telkens tussen 0.0.0.0 en 192.168.1.37 (het ip adres dat ik heb toegewezen). Iemand enig idee wat hier verkeerd kan gaan?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan