Camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nathalie.D

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2002
Hoi,
Even een vraagje we hebben een JVC cammera ( digi ) gekocht.
Nu heb ik hem op de PC geinstalleerd dat gaat nog allemaal goed, maar als ik de digi cam insteekt dan werkt mijn Toetsenbord Printer, webcam, fototoestel, ( USB ) niet meer, er na moet ik eerst mijn PC opnieuw opstarten en de digicam los maken en dan kan ik mijn toetsenbord weer gebruiken. :( .
Ik heb al diverse dingen geprobeerd een andere USB aansluiting gebruikt maar niets helpt.
De andere USB apparten werken wel gewoon zolang de digicam maar niet gebruikt wordt werken deze wel samen: Printer, webcam, fototoestel, toetsenbord.

Geplaatst door Nathalie.D
Hoi,
Even een vraagje we hebben een JVC cammera ( digi ) gekocht.
Nu heb ik hem op de PC geinstalleerd dat gaat nog allemaal goed, maar als ik de digi cam insteekt dan werkt mijn Toetsenbord Printer, webcam, fototoestel, ( USB ) niet meer, er na moet ik eerst mijn PC opnieuw opstarten en de digicam los maken en dan kan ik mijn toetsenbord weer gebruiken. :( .
Ik heb al diverse dingen geprobeerd een andere USB aansluiting gebruikt maar niets helpt.
De andere USB apparten werken wel gewoon zolang de digicam maar niet gebruikt wordt werken deze wel samen: Printer, webcam, fototoestel, toetsenbord.

pixela software al geinstalleerd? tevens geen usb hub of evt frontaansluiting gebruiken maar de usb-ingang op je mobo (achterzijde) gebruiken. Ik heb geen JVC maar het zou normaal gesproken moeten werken hoor want ik heb zelf ook een usb draadloos toetsenbord en muis.

Hij zit meteen op het moederbord , heb al aan de voorkant en aan de achterkant geprobeerdmaar niets helpt :confused: ik zie het niet meer zitten morgen maar eens de helpdesk bellen :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan