camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

pimmie89

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2005
Beste helpmij-ers,

Ik wil graag een camera kopen het gaat om het merk jvc zie hier de link:

JVC gr-df470

http://www.kieskeurig.nl/product/FEE4B4DFF266DBD2C1256FD800475195.htm

Ik wil graag goed mee kunnen filmen op ski vakanties en feestjes en zomer vakantie, maar wil weten of dit een goede is en ik wil graag ook de film bewerken op de computer en kan dat dan goed?

Of weet iemand anders een ander goede camera?

Wil niet meer dan €500,00 geven

Groetjes,

Pim

Hoi,

Ik zelf heb een vorige model van JVC.. hartstikke leuke dingen en goed ook vindt ik zelf...
Heb nog wel een apart usb kabeltje moeten nemen om de camera aan de computer te kunnen koppelen, maar dat was 5 euro werk... Ik gebruik Ulead video studio voor de capturen van de video van het bandje af en dat werkt heel goed...

Groetjes, Dj Viper

En zijn de pixels goed en als je inzoomt ook goed? want dat wil ik graag ook goed hebben als je goed kan inzoomen dat het beeld ook nog goed is. En voor wat voor een prijs had je hem gekocht als ik vragen mag? En welk type model had jij? anders ga ik informeren voor dezelfde als die jij hebt.

Groetjes

Hoi,

De inzoom functie is ook goed.. alleen als je echt heel ver inzoomt kan het beeld een beetje onscherp worden maar dat is bij de meeste camera's... ook moet je kijken op de digitale zoom en optische zoom, optische is altijd beter dan digitaal, bij digitaal wordt de beeldkwaliteit steeds minder naar gelang je inzoomt...

Mijn type is de GR-D23E met 16 x optische zoom.. heb hem toen gekocht voor rond 380 euro geloof ik, maar dat is ook al weer een jaar geleden..

Groetjes, Dj Viper

Hallo,

Ik ben eveneens op zoek naar zo'n handige digitale videocam.

Een paar vraagjes,

1. de zoomfunktie (bv optisch 15 x) is dit gelijk aan optich 15 x met een digitaal fototoestel ?

2. IK ga waarschijnlijk in de nabije toekomst een LCD TV kopen met een hogere resolutie dan de analoge tv, zit ik goed met een 0.8 Megapix, maw welk is de gelijkgestelde beeldresolutie hiervan ?

gr

Hoi, Frin..

1. Is gelijk, optische zoom betekent gewoon dat er in de lens zelf lensen verschuiven, dichterbij of verderaf.. Is afkomstig nog van de gewone fototoetstellen met telelens..

2. Goeie vraag.. weet het zo effe niet.. maar vindt 0.8 wel aan de lage kant eigenlijk, maar misschien is dat nu wel de standaard van de lcd tv's..

Groetjes, Dj Viper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan