camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

bergwout

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2010
hallo,
ik zoek een camera die goede foto's met hoge kwaliteit kunnen maken liefste 14.1 megapixels, maar ik moet met scouting een paar weken op kamp naar buitenland en we hebben dan geen stroom dus ik wilde een camera met batterijen als energiebron maar ook een oplaadbare accu voor thuis, ik zoek het liefste gewoon nieuw uit de winkel dus moderator als dit verkeerd is geplaatst graag verplaatsen :thumb: en nog iets geen mediamarkt heb hier slechte ervaringen mee :evil:
dus als je iets weet wat op mijn beschrijving lijkt plaats de link en ik bedank iedereen die hier een fatsoenlijk antwoord geeft :o
groeten

Hoi,

Misschien even je budget melden anders kan er wel een een hele dure worden aanbevolen;)

oh ja budget moet ongeveer onder de 120 blijven maar het moet gewoon een digitale camera zijn dus niet zon spiegelreflex ding :p

Hm, dat budget zal ietwat lastig worden.
Misschien toch tweede hands overwegen?
Kijk eens rond naar Casio Exilim camera's, die zijn werkelijk super voor een compact camera. Ik heb er eentje naast mijn Spiegelreflex voor het dagelijkse snelle werk. Ze hebben een extreem lange accu duur !!
Overigens een compact die beide stroom bronnen dus zowel batterijen en een oplaadbare accu ondersteunt zal lastig worden.
Lijkt mij handiger een tweede accu aan te schaffen.

Laatst bewerkt:
maar het zou makkelijk moeten kunnen wat olympus fe-47 is 14.1 mp en ongeveer 70 euro's maar die heeft mijn vader al

Staar je niet blind op het aantal MP 's hè.....
Dat zegt niet zo heel veel. Je kan beter minder MP hebben en een betere beeldsensor dan heel veel MP voor weinig geld.
Kan nooit goed zijn en is het vaak ook niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan