cannon mp270 printer die een halve pagina print

Status
Niet open voor verdere reacties.

djeric

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
hallo.

ik heb een probleem met een cannon mp270 printer die een halve pagina print van een bericht uit g-mail.

de linker helft staat op papier de rechter helft print hij niet.

instellingen zie ik duidelijk staan dat hij op a4 staat, en staand ipv liggend.

maar er zijn zo enorm veel instellingen mogelijk, dat ik twijfel dat iets ergens niet goed staat.
kom er niet uit. sugesties?

Geen suggesties, behalve dit: printen vanaf een web-pagina levert vaak een afdruk op waar de rechterkant ontbreekt.. Niet een halve pagina maar genoeg tekst om de zin onleesbaar te maken. Gmail van Google heeft daarvoor de print pagina optie: het printer symbool. Dat maakt je mail op in "text only" en dat drukt mijn printer iig wel goed af.

Als jouw printer al het andere wel goed print ligt het niet aan je printer.
Het is mijn ervaring dat alle browsers min of meer last hebben van dit probleem als je een web-pagina direct wil printen, IE, FF, Chrome en ook Opera....

Gmail van Google heeft daarvoor de print pagina optie: het printer symbool. Dat maakt je mail op in "text only" en dat drukt mijn printer iig wel goed af.

hee die zocht ik maar vind hem niet, kan je er een screenshot van maken en hier eens posten?
dit verhelpt het probleem vast.

Laatst bewerkt:
Ik zal eens kijken. Wat je ook kan doen is de tekst met knip en plak in een word document proppen en dat printen...
printersymbool.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan