Cannot copy file

Status
Niet open voor verdere reacties.

starla122

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
81
Ik ben W98 aan het installeren, maar krijg een melding cannot copy a file to your computer. Er staat niet bij om welke file het gaat, maar ik krijg de volgende opties: retry copying the file, cancel setup en dan retry setup, of skip file. Wat kan ik het beste kiezen, ik heb al een keer retry geprobeerd maar toen kreeg ik weer dezelfde melding.
 
Hoi,

Kijk eens op deze site: www.schoonepc.nl hoe je Win98 moet installeren.
Heb je een goed werkend exemplaar van Win98?
Eerst een nieuwe partitie aanmaken,activeren en formateren (Format C: /U) daarna PC opnieuw opstarten.

Grtzzz.
 
Geplaatst door FunZip
Hoi,

Kijk eens op deze site: www.schoonepc.nl hoe je Win98 moet installeren.
Heb je een goed werkend exemplaar van Win98?
Eerst een nieuwe partitie aanmaken,activeren en formateren (Format C: /U) daarna PC opnieuw opstarten.

Grtzzz.

Ja dat is allemaal al gebeurd, c: is al geformatteerd dacht ik. Het lijkt ook in het begin allemaal goed te gaan, setup gaat probleemloos door de eerste 2 stappen van het installeren alleen bij het copying files gedeelte krijg ik deze foutmeldingen. Misschien moet ik nog maar eens formatteren want ik heb dus hiervoor gepartitioneerd met Maxblast (fdisk werkte niet) en ik weet eingelijk niet eens of Maxblast c: nou automatisch formatteert of niet. Mijn Win98 cd moet goed zijn, het is een originele CD die ooit eens bij een pc is meegeleverd.
 
Helaas het mag allemaal niet baten. Ik heb de installatie met 2 verschillende W98 en zelfs met een W95 CD-rom geproebeerd, allen zowel met CD als vanaf de HD.
Ik krijg steeds dezelfde foutmeldingen: namelijk cannot copy file, en dan drie opties, nogmaals
proberen, de setup cancelen of de file skippen. Ook wel eens een andere melding nl. cannot copy of corrupt .cab file.
Ook blijft installatie wel eens gewoon hangen, dus zonder enige foutmelding.

Weet iemand nog raad?
 
Als je de melding cannot copy of corrupt .cab file krijgt tijdens de instalatie vanaf CD-Rom mag je ervanuit gaan dat de CD-Rom beschadigd of vervuild is.
 
Geplaatst door Blue Thunder
Als je de melding cannot copy of corrupt .cab file krijgt tijdens de instalatie vanaf CD-Rom mag je ervanuit gaan dat de CD-Rom beschadigd of vervuild is.

Nee, dat is het niet, ik heb het inmiddels met 3 verschillende intallatie CD-roms' geprobeerd.
Die melding kan geen toeval zijn. Die corrupt melding komt alleen bij 1 van de cd's voor. Maar de cannot find/copy files bij allemaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan