Cannot copy

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan3189

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2008
Als ik op de terminal server inlog met een account krijg ik de melding: Windows Cannot copy file \Application Data\Macromedia\.......\.....\.....\enz... to C:\Documents and settings\Application Data\Macromedia\...\...\...\...\enz..

Wat is hier het probleem, ik kan dus met geen mogelijkheid met dat account inloggen. Met een andere account kan ik wel gewoon inloggen en krijg ik deze melding ook niet.

Help!?

Profiel op de server even hernoemen die is corrupt geraakt lijkt het dan kan hij/zij zo weer inloggen anders alleen even het specifieke mapje in de melding leeggoooien dan houd ze haar andere instellingen

dus als ik het goed begrijp moet ik de naam van de gebruiker hernoemen en de profile map leeggooien??

de gebruiker heeft een profiel op de server staan, je hebt in active directory profile aangegeven waar zodat iedere keer als hij inlogt hij hetzelfde profiel krijgt. Dat profiel is corrupt daarom kan ze niet inloggen of omdat een bestand gelockt staat in die map of omdat hij geen rechten heeft op die bestanden wat vreemd zou zijn aangezien ze het zelf zal hebben aangemaakt.
Als je het profiel weggooit op de server of nog beter hernoemt word automatisch een nieuw profiel aangemaakt en kan hij dus weer inloggen, hij moet alleen dingen die hijzelf ooit heeft ingesteld weer instellen als je hem hernoemt kan je de icoontjes op het bureaublad bv zo weer in zn nieuwe profiel kopieeren

oké ga ik doen. Thnx voor de hulp.

P.S. Dit heeft trouwens geen gevolgen voor de documenten die zijn opgelsagen in dat profiel mapje??

Als ze het in hun profiel opslaan wel als je hem verwijdert, als je hem hernoemt kun je het zo naar hun nieuwe profiel kopiëren zodra ze zijn ingelogd. het is niet raadzaam die in een profiel te laten opslaan, dat kost a een eeuwigheid bij het inloggen en b blijft hun profiel op de pc staan waarop ze zijn ingelogd waar anderen mits voldoende rechten dan weer bij kunnen, mijn documenten kun je beter rederecten naar een map op een server

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan